Tok Demang Waadat

Tok Demang Waadat
Menyingkap yang tersirat di sebalik yang tersurat

Kitab Ramuan & Petua Perubatan Herba

Friday, February 6, 2009

sibangsat yang khianat

Si bangsat Karpal dengan biadapnya membuat kenyataan untuk menyaman sultan Perak. Siapa sultan bagi negara ini? Sultan adalah pemilik negeri Melayu. Siapa Karpal? Karpal adalah si bangsat yang tiada sejengkal tanahpun di negara ini suatu masa dulu. Kemudian diberi peluang untuk menumpang dan akhirnya menetap dan mampu membeli tanah serta buat harta di sini.

Hari ini si bangsat tak mengenang budi itu nak saman sultan kita!!!!

Kenapa DAP marah sangat?

Lihat fakta berikut:

UMNO 27 kerusi
MCA 1 kerusi

DAP 17 kerusi
PKR bukan Islam 4

PKR Muslim = 1 kerusi
PAS 6 kerusi

Jumlah 58

Dalam kerajaan Nizar, siapa yang berkuasa?

Dalam kerajaan Zamry, siapa pula yang berkuasa?

Nizar sememangnya boneka DAP

dalam PRU12, UMNO dapat 27 kerusi berbanding PAS 6 dan PKR Melayu 3. Ertinya orang Melayu masih pilih UMNO.

DAP dapat 18 daripada siapa?

Siapa lantik Nizar jadi MB? Rakyat juga kah? Bila pilihanraya MB Perak dibuat?

8 comments:

Medan Info Kita said...

dap hilang kuasa di perak, tapi pak aji kopiah bukan main ramai meracau kat masjid, rumah ibadah allah... apa nak jadi???

mereka berdemontrasi gadai nyawa, anwar seronok2 di petaling jaya..

Demang Lebar Daun said...

Anwar tak ada kat situ? oo... macam selalu la dia tu.

Ezad said...

yang melalak tak tentu pasal, orang melayu

yang meracau tak tentu pasal, orang melayu

yang hilang segala punca, orang melayu

orang lain?
rampas hak melayu
saman melayu
kudakan melayu

ini semua pasal seorang melayu yg gila kuasa.

sanggup serah segala jani dia berkuasa. jadik badut kat atas pun tak pe. ni la bapak segala bangsat.

qwerty said...

syabas PKR ,Anuar Ibrahim...kerana berjaya menjahanankan Penganut PAS...

PKR dan PAS bakal ditimpa bala dari ALLAH...

Parti Ajaran Syaitan..

PolanPolan said...

pengikut dan pakatan anjing x sepatutnya menggunakan/melaungkan nama Allah, ini kerana meraka memperjuangkan org yg menentang sekeras2nya kewujudan negara Islam,mereka juga pertahankan dan menghalalkan peliwat negara yg sepatutnya perlu dibicarakan smlm, berdemostrasi seperti orang x ada otak, malu tgk melaung2kn nama Allah tp perjuangkn utk org kafir.

p/s : apa x betul ke apa yg aku cakapkn?? harhar ...rasa nak sepak aje penyokong pakatan anjing ni

Kembara Politik said...

Dah Nizar nak bubar...tapi tak ikut prosedur...sedap dia aje...umum bubar tak minta perkenan. Bila dah umum baru terhegeh2 nak minta perkenan.

Selalu sangat buat keputusan mendahului Sultan.

Pindahkan Jamry tak bagi tau. Bai plak masuk campur. Macam2 difirenya Sultan. Nizar pula senyap macam dah dijahit mulut. Tak pun nak pertahankan Sultan dia. Bukan ke MB Perak sepatutnya pertahankan TUAN dia iaitu Sultan, Bukannya 'Tuan' Karpal.

Bagi tanah 999 tahun pun buat ikut keputusan EXCO. Dah EXCO majoriti bukan Melayu mestilah depa sokong. Suka benar la si Ngeh & Nga.

Nizar pakat angguk je. Tak pula dia nak minta pendangan dan perkenan Sultan. Dia ingat dah majoriti EXCO setuju, so dia kena follow.

Tanah kepada sekolah persendirian Cina pun sampai 1000 ekar untuk 9 buah sekolah. Banyak tu...senyap je..tak bagitahu Sultan. Apa tanah Perak ni takde Tuan ke? Tuanku Sultan tu siapa? Ketuanan Melayu la weh. Tuan kepada tanah Perak ialah Tuanku Sultan Perak. Bukan Ngeh & Nga.

Gadai tanah semata-mata nak raih undi. Bukan Melayu confirm akan condong kpd mereka. Tanah dah jadi komoditi politik. Bertentangan dengan dasar kerajaan.

Kuasa MB dulu pun Sultan yang tolong bagi. Tak ke direbut DAP dulu? So, Nizar jangan lupa. Malam ni buat solat sunat minta ditunjukkan oleh Allah.

Karpal saman Sultan depa ok je..buat tak ambil kisah. Karpal boleh senyum dan tidur lena la malam ni. Jd hero DAP. Makin ramai undi dia kot.

Bila Sultan buat keputusan ikut budi bicara dalam lingkungan undang2 depa siap buat rusuhan. Habis kenderaan istana dibaling batu?

Mana yang lebih penting?

Karpal atau Sultan?

Kalau Karpal lebih penting better puak2 perusuh ni pergi cari pulau terpencil di Afrika, then tabal Karpal jadi raja depa. No problem.

Nak merusuh lagi tak puas hati lagi?

Kalau nak merusuh lagi, mmg betul la tindakan Sultan sebab PR mmg kuat merusuh tak sesuai memerintah. Tgk pada kualiti pemimpin & penyokong yg tak reti nak beza antara Sultan yang menjadi Ketua Agama Islam dengan Karpal yang celupar mulut macam nak kena cabai je!

Nak merusuh lagi?

Pi ke Sri Lanka! Join Tamil Eelam!

P/S: Mohon Sultan lucutkan gelaran Datuk & Datuk Seri (Ngeh & Nizar) sebagai tanda murka dan utk beri pengajaran.

Daulat Tuanku!

kingpahat a.k.a zaimi said...

Karpal ko memang BANGSAT baik ko diam,kalau tidak org melayu antar ko ke neraka naik kapal roda ko.

Ketitir said...

Ape ni yeop

Dewan Undangan negeri Perak siapa yang berkuasa?Sehingga menyerahkan kepada Exco membuat keputusan mengenai tanah.Mb tidak berani buat keputusan yang amat penting.Habis Mb buat ape.Apa maknanya semua ini.

Orang lain berada diatas...... mencaturkan khazanah negara/negeri dan kuasa, sedang orang Melayu yang ramai hanya berteriak dan bertempiaran dijalanan sambil zikrullah. Sanggup berbaring atas jalan dengan pakaian sembahyang jumaat yang bini siapkan. Ape ni yeop.
Anggaplah percaturan yang dibuat Nizar dan sahabat rapatnya sebagai perkiraan yang silap dan dijadikan iktibar. Rupanya kaedah fizik dan matematik tidak boleh diapply dalam sains politik.

Orang Melayu kena pakai akal, bukan guna perasaan kalau nak berjaya.Jumlah undi Melayu yang ramai pun tak guna kalau akal tak panjang, mudah ditipu. Selama ini orang Melayu hanya ada kuasa, sekarang kuasa Melayu dah tak ada.Orang lain akan sokong Melayu selama mana boleh bertedup.Kalau segala-gala sudah tak ada pada Melayu kawan karib 50 tahun pun akan lari.Maukah orang Melayu dihalau macam anjing buruh telinga?Kau fikirlah sendiri.

Ramuan & Petua untuk anda

Blog Mesti Jengah

Apa kata anda?

apartmen utk percutian keluarga di Bukit Merah atau Tiara Beach PD

apartmen utk percutian keluarga di Bukit Merah atau Tiara Beach PD
ctc: 019 6000 654 (Yusra)
Kadar mampu sewa untuk kita sama kita


Hubungi: 017 236 9686 atau 019 6000 654 (Puan Yusra: owner)