Tok Demang Waadat

Tok Demang Waadat
Menyingkap yang tersirat di sebalik yang tersurat

Kitab Ramuan & Petua Perubatan Herba

Sunday, February 22, 2009

Tulisan Syaitan




Sekali imbas tulisan berikut sama seperti tulisan manusia biasa. Namun jika anda mengamatinya betul-betul anda akan dapati ia bukan tulisan seorang manusia. Melihat pada ciri-cirinya yang cuba melaga-lagakan manusia dengan cara menghina suatu bangsa dan agama agar berlaku persengketaan, maka Demang yakin tulisan tersebut ditulis oleh seekor syaitan.

Lihatlah sendiri tulisan syaitan tersebut yang ditinggalkan dalam ruang komen artikal terbaru Demang iaitu Pak Kaduk Versi Malaysia.

yoy said...
Our current malay generation is racist now because they desperately want to hang on to privileges which I frankly believe it slowly causing the malay race to rot away and become a pathetic race on crutches dependent.

I think that malays are the most stupid idiots on earth - they might have big sized bodies bud in their heads, but they have puny brains.

Thus coming to the conclusion that they are the most stupid black blocks on earth - they are coloured black and stink like a garbage dump.

Does malays ever think twice about their religious? What if yours believe is not what you think!

You malays will rape anybody just for sexual pleasure. You didn't read about the malay who raped his own sister?

Not only that! They yell 5 times per day and expect to go to heaven! After committing so many sins like steal, rape, killing!

Malays are so stupid that deserve to be robbed by their own government. They in fact deserve to be raped as well. Maybe we were better off as British rule Malaysia after all.

Malays are jealous of Chinese, that is why they hate them. Americans are not jealous of Chinese, because they don't need tongkat. They buy a lot of Chinese goods. If they hate, they would have boycott the products. Bodoh!

Oh! Bodoh! Only blind man needs tongkat.

If Americans don't hate the malays, why is there so much bad press against Mahathir when he scolded the Americans? You malays are brainless and never read the newspaper. Everyday special rights here and there……….still like your tongkat so much!

You go to American embassy and see which country now is blacklisted? Did they blacklist Taiwan, Singapore, Hong Kong?

Even the Japanese look down upon the malays because they are just a bunch of fool, corrupt, lazy person who feed on the Chinese income tax for their existence.

The malays want to produce as many pig babies as they want, but doesn't teach them what is honesty, hardworking, civilisation!

February 21, 2009 10:18 AM


kentanjim said...
The malay pig have drawn up a plan to displace all non-malays. They are discriminating against all non-malays. More and more non-malays are leaving.

You know why he/she need to leave……….? It is all because of those idiots who voted for the pig government to chase those talents out of this country.

This scenario would stay.

They would prefer to remain backward, so long as they are in control over you and me. I think they enjoy seeing non-malays 'begging' all the time.

Even though they are left far behind Korea, Taiwan and now Thailand is coming up strong. To them these are not competitors. In their narrow mind, the 'enemies' are local non-malays. Must suppress, by all means.

All malay pig are programmed to be promoted much faster ahead of non-malays the moment they join University Malaya. Soon University Malaya will be 'dominated' by malay pig and the ranking will slip further.

Most of the malay pig in Malaysia cannot think clearly, their mind and thinking are clouded by such things as comfort zone, frog-in-a-well syndrome, ignorance, racial pride, stubbornness, etc.

February 21, 2009 10:20 AM


bad man said...
F***k Muslims and all malay pig in Malaysia.

I feel ashamed to call myself a Malaysian nowadays because you malay pig are making us losing our pride day by day by corrupting the once dignified image of this country, you know Malaysia is now a laughing stock among the non-Muslim countries in the world!

People despise this country still protecting the lame lot and not doing anything to improve the deteriorating situation, still practising double standards among its own people, still expelling the non-malay genius to other countries, still depriving the rights and benefits of other races to its own race, still criticize and blame the Chinese for their minority poverty.

Hey, what is wrong with you malay pig? Haven't you fed yourself enough with the loots yet? Still want more? What a worthless thieves bunch!

You malay pig are worse than a maggot. We need a leader not a faggot to rule this country. Get lost you freak!

For all the bad things you stupid melayu babi say about the Chinese, when you are in trouble and big shit, what do you do?

You come crawling back on your knees to the Chinaman to help you, because you can't trust all your malay pig who are sodomy rapists, incest culprits, drug addicts.

Without the Chinese, you malay pig will still live on trees, swinging from tree to tree like monkeys, or forages on the ground by your 4 legs to eat all the shit.

You malay pig are a truly ungrateful lot - the minute all the Chinese leave Bolehland - you malay pig will collapse into the sea and die - that is your destiny!

I think the problem of malay pig race is their culture - it is in born in their gene - nowhere in the world that you will see affirmative action is focusing on the majority because it is always the minority that need the protection.

Worst, the minority in Malaysia has been systematically marginalized just to suppress them of their growth.

Let the malay pig make Malaysia the most corrupted place to live in and see what happened in 2020? I guess malay pig will go back to Indonesia as Malaysia don't belong to them, they are also immigrants from Sumatra, Sulawesi, Jawa, etc.

Please get it into your pea-sized otak udang plastered with layers and layers of tahi babi encased in your kepala kayu that Malaysia belong to the Orang Asli who are the true bumis of the country.

Niffy pellmell malay pig are in fact pendatang haram who swam across the Melaka Strait illegally from Sumatra. They should be caught, given severe caning and deported back to their pig sties in Sumatra.

February 21, 2009 10:22 AM


malay pig no brain said...
I am totally agree what you have said, those moron malays have no sense of 'malu'. For example, I find that most of those malay pig creature are dirty and smelly, but they still walking around proudly with that stinking and ugly look.

Another example is most of them are poor, they can't afford a big luxury car. When they saw Chinese or Indian driving a big car, they are feeling distress and jealous.

What a loser! Hey non-malays can afford a big car without depend on NEP policy. But you pathetic malay pig can't afford it even though with NEP policy help. Loser malay pig!

February 21, 2009 10:24 AM


killer said...
This malay pig race is so stupid, that they'd never amount to anything in this world.

This message board has been here for awhile, and if anyone goes back, there is no one message, that talks good about this stupid malay pig race, because everybody knows how stupid, and hateful this malay pig race is all about.

The malay pig will crumble from internal weaknesses and disappear in era of globalization - no need for others to colonize them.

Because malay pig like to be parasites and feed on the Chinese income tax!

Wait until the malay pig population increase to 90% in Malaysia, the same ratio as in Indonesia, then you will know the meaning of poor, as there will be too many malay pig to subsidize.

Then the economy collapse.

The malay pig are actually digging their own grave and they are trying to dig a deeper and bigger one now.

But all of them I have to see are being manipulated by certain top malay politicians so they will support them.

There show that the general malay pig are quite stupid and can't think outside the box.

Only 1% of the malay pig can make it and they are the exceptions. If malay pig are not stupid, what are they?

If all malay pig jump into sea and all die!

This world will become very very beautiful.

February 21, 2009 10:29 AM


vesewe said...
Yes, a lot of non-malays in Malaysia are leaving this country. But what the hell, they (babiputras) don't care. They are happy that we leave.

I do agree with you of those mentioned, our country is stepping backward, we are loosing in all aspects and yet overdue and retarded ministers are still available on shelf. The ministers think that they are the only ones capable and qualified to be there and not replaceable, otherwise the country could collapse.

Looking at Afghanistan, Iran, Iraq likes looking at this country future. The well connected babiputras are getting richer. This government is spoon feeding the babiputras at this nation expense. I am sick of this country too.

My advise is let them rot in their own stew.

The Barisan government has achieved 0% in reversing the trend of racism.

While South Africa has disbanded racism through the government's initiative after the global news onslaught, our government leaders are propagating FACISM and RACISM in every way.

In term of racism, we are the most uncivilised country in the world. Look into our neighbouring countries of Asia, they are advancing economically on a straight forward objective, for their citizens.

Whereas we are moving in deviationist path, widely off the international economic theory for the sole objective, of propelling the well being of a supreme race.

Mahathir era is over, here we have Badawi. Is he changing the trend? Not a single sign of it.

How about the future under Najib? Sad, sad. They have more camouflage in readiness.

Hey, you pathetic cow and all the babiputras who have the same feeling/thinking like them. You don't feel shame being spoon feed by government using the taxpayers money?

I guess all the protection policy make you all even more lazy and narrow minded and stupid. The majority of you once step out of the Malaysia soil will sure starve to death.

Hoy, I think you should try some pork meat once a while to make you more intelligent a bit. Look at around the world region, anti pork meat countries are mostly rippled with starving and war or worst, non-stop crying for government policy protection.

Fact is fact when you babiputras are stupid is always stupid - although it can be help by consistent protection and nourishment policy but the end result will not go far because the quality of gene is there.

February 21, 2009 10:35 AM

15 comments:

BERANIKAN HATI said...

Salam,
Bro, itu antara apa yang patut kita renungkan. Agenda yahudi adalah agenda syaitan. Kadang-kadang tidak jelas dan berlaku dalam diam. Kita harus waspada dan tetap bersatu.

ustazSAID said...

Salam tuan, BERSATU? ah mcm lama sudh ku dengar kalimah ini, tp di mana ya?

melayuangkat said...

Assalamualaikum Cheguman,

Saya sudah baca banyak kali tulisan tulisan ini. Sebab itu saya sudah banyak kali kata, Kita perlu pada Ketuanan Melayu itu sebab Bangsa Lain masih sangsi pada kita dan terus mengutuk dan mengata kita sesama mereka.

Mereka memang sentiasa caci belakang itu. Dulu masa saya kerja dengan Mereka, saya seorang sahaja Melayu dan saya amat faham pandangan mereka kepada orang Melayu.

Faham benar benar.

Kita orang Melayu ikhlas. Mereka boleh gelar kita apa sahaja, hakikatnya kita memang baik dan banyak toleransi dan sabar. Mereka hanya mahu kesenangan hidup dan mereka memang tak peduli pasal kita. Asal dapat duit sudahlah. Kalau boleh kita semua jadi kuli mereka.

Pejuang pejuang UMNO terutama yang dulu dulu tahu dan faham akan hal ini sebab itu kita pun adakah DEB, MARA dsb untuk tolong bangsa kita seiring dengan mereka, sama ratakan kek ekonomi kita.

Tetapi sekarang orang Melayu sendiri berebut kuasa dan tentu mereka tepuk tangan. Dan yang sedih pula Orang Melayu Islam bersekongkong menyokong mereka yang ada masalah MORAL yang teruk!!

Sungguh memalukan Bangsa Melayu dan Agama Islam yang menolak norma norma cara hidup Orang Cina yang jelas bertentangan dengan adap Melayu dan Islam itu sendiri.

Saya TAK KATA kalau orang Cina nak telanjang dalam bilik mereka salah, tapi saya kata membiarkan seorang lelaki masuk bilik tidur dan rakam gambar kita terkangkang itu memang SALAH!!

Dan kalau tak mahu hidup peribadi jadi tontonan dan cakapan orang ramai, jangan masuk Politik. Jadi saja macam saya ni, semua orang tak kenal.

Inilah Hakikatnya Cheguman, memang betul Tulisan Tulisan ini adalah Iblis yang tak mengenang Untung, tak sedar diri, diberi kerakyataan Malaysia masih menghina dan memanggil kita babi.

Sebenarnya merekalah babi sebab kalau tak makan babi mereka mati.
Perangai macam babi boleh tidur suka hati sana sini. Orang Melayu rogol anak? Orang Cina pun rogol anak jugak. Tapi tak report Polis sahaja.

Kalau nak berhijrah, Pergilah, Silakan. Kalau MAS mahal Air Asia ada. Pergilah ke Cina, Taiwan atau kalau nak dekat ke Singapore.
Buat apa susah hati nak duduk di Malaysia dengan Orang Melayu kalau dah tak suka. Buat apa stress stress, kan Cina semua takut mati. Nombor 4 pun mereka takut.

Kita berdoalah Cheguman, itu sahaja kita mampu buat supaya Orang Melayu sedar siapa Cha Ya Nun Alif itu sebenarnya. Saya boleh cakap begini sebab saya pun asal usul darah yang mengalir adalah Cha Ya Nun Alif.

luaskanmata said...

Salam silatulrahim semua:

Umar pernah berkata, "kemuliaanku kerana Islam".

Jom kita singkap kegemilangan Islam dengan menghayati syariatnya. Sebagai permulaan, usahakan agar solat subuh berjemaah mencapai bilangan solat jumaat.

Salam jihad.

Sedingin Salju said...

Ha Luaskan mata. hang mai jugak.

Ok pengumuman, beliau adalah seorang yang cacat penglihatan. Mohd Faizal Chee Soh. Seorang peguam. Dok kat Terengganu. http://www.bprihatin.blogspot.com/

Betul tu melayuangkat, cina ni, belum kahwin dah tinggal serumah dah. Itu mejoriti yang melakukannya.

KHAIRUL NAZRI said...

Salam Ziarah,

Kata-kata diatas tidak lebih sekadar meluahkan perasaan tidak puas hati terhadap segala kurniaan yang telah dinikmati selama ini dan dengan sendirinya kita boleh melihat siapa yang sebenarnya yang bersifat rasis atau sebaliknya.

Redzwan Abdullah said...

Sesungguhnya tidak ada yang lebih menyayat, dari melihat bangsaku dipijak...

Tidak ada yang lebih menyedihkan, dari melihat bangsaku dijajah...

TIDAK ADA YANG LEBIH MENYAKITKAN HATI DARI MELIHAT AGAMAKU DAN BANGSAKU DIHINA... TAKKAN KERANA NILA SETITIK, ROSAK SUSU SEBELANGA?

Memang tak reti erti kedamaian dan keharmonian je makhluk Tuhan yang bagi komen macam tue...

mountdweller said...

Salam buat sdr. Demang.

Kalau kita baca sekali imbas memang kemarahan meluap. Tetapi kalau direnung, ianya memang betul. Kita yang membuka ruang, kita memang berkelakuna begitu. Kita tidak pelihara Islam dengan tindak tanduk kita yang bertentangan.

Mereka sengaja meniupkan api permusuhan tetapi tulisan begini juga akan membuatkan kita bingkas dari lamunan.

Saya tahu semua orang marah termasuk saya juga. Tetapi kenapa kita tidak terima hakikat isi tulisan itu. Memang bahasanya amat kasar dan tidak bertamaddun tetapi isi penulisan itu bagaimana? Bukankah segala beban itu kita yang ciptakan dan sekarang membebani pundak kita?

Betul ini adalah tanah air kita pesaka nenek moyang kita. Tapi bagaimana kita menjaga amanah mereka yang terdahulu?

Kenapa si sial ini sudah berani dan sanggup memaki dan mencela kita sekarang? Salah kita juga kerana terlalu memberikan muka melalui Perlembagaan ciptan Inggeris dan jus soli selepas itu.

Kita tahu bila Inggeris mencipta Perlembagaan kita, tentulah mereka mengambil kira kebajikan keturunan keparat ini sebab sebelum kita merdeka, keturunan keparat ini adalah rakyat british yang dibawa kesini sebagai hambanya dan ditinggalkan kepada warisan kita.

Betul di dalam Perlembagaan kita ada menjamin keistimewaan melayu dan kesultanan melayu. Tetapi hakikatnya kita juga yang merobeknya selepas itu. Jadi kuasa dan hak mereka semakin membesar dan kuasa dan hak kita semakin mnegecil.

Tanah rizab melayu kita yang kempiskan, kuasa Raja dan Agung Mahathir/kita yang kudungkan. Hukum berkaitan Islam kita yang perlekehkan. Jadi tentulah keturunan keparat ini berani memperlekehkan pula.

Jadi, pada saya secara rasionalnya segalanya berpunca dari kita.

Nah sekarang lagilah parah. Kita berkelahi sesama kita dan berpecah belah semata-mata kerana politik dan kuasa. Sikeparat ini juga yang untung.

Bersatu, sebelum ini saya telah kata "Selagi kita tidak bersatu dengan berpegang kepada tali Allah dan bernaung di di bawah panji Allah (kitab Allah)" kita tidak akan mudah disatukan. Samalah juga dengan arab, kerana mereka tinggalkan Alquranlah mereka ditimpakan musibah dan tidak bersatu.

Maafkan saya saudara Demang. Ini adalah getusan hati saya yang ikhklas dan membuang ke tepi rasa emosional.

Cheguman said...

Beranikan hati,
Itulah yang nak saya kaitkan.

UstazSaid,
Memang telah lama diusahakan dan kekecewaan itu dibawa Ustaz Fadhil Nor hingga ke akhir hayat beliau. Namun saya tidak akan jemu memperjuangkannya.

MelayuAngkat,
Makcik menceritakan realiti. Saya harap ia akan menyedarkan ramai sahabat saya yang sedang terpesona dengan fantasi.

LuaskanMata,
Walaupun saudara dikatakan buta namun saudara mencelikkan hati saya. Terima kasih.

SedinginSalju,
Saudara tidak jemu-jemu mengingatkan realiti yang berlaku di negara kita namun masih ramai yang enggan percaya.

KhairulNazri,
Benar seperti kata saudara itu. Konsep syukur sudah hilang bukan sahaja dalam kalangan bukan Melayu malah orang Melayu juga. Mereka sedang berpakat meruntuhkan negara.

RedzwanAbdullah,
Rintihan saudara membuatkan saya berasa pilu.

Terima kasih.

Cheguman said...

Saudara Mountdweller,
Saya percaya rintihan dan keluhan saudara bukan sekadar untuk menyesali kisah semalam. Malah hanya untuk mengingatkan agar cerita itu jangan lagi diulang. Justeru saudara memberi jalan keluar yang sepatutnya telah lama kita tegakkan iaitu bersatu dengan pegangan Al-Quran.

Sesekali terlintas di fikiran saya untuk bersyukur dengan banyak isu yang berlaku bermula keputusan PRU12. Meski ada rasa gerun dan risau namun saya cuba juga memberanikan diri untuk melihat dari sudut positifnya. Malah adakalanya saya terasa ingin mengucapkan terima kasih pada Karpal Sigh dan juga 'pengunjung yang saya anggap syaitan itu' kerana tanpa mereka kita akan terus alpa dan lalai.

Panglima Perang Cyber said...

Nampak gaya Cheguman semakin aktif kembali sekarang ni.

Gaya pun semakin hebat melihat kepada gambar.

Satu peremajaan kot heheh.

Sedangkan saya makin sibuk di luar kawasan.

Sebab itu dua tiga hari lepas sibuk sedikit dan sukar mendapat akses internet.

Broadband blm dibayar lagi jadi susah nak akses internet.

Bisnes semakin berkembang mungkin menghadkan sedikit masa saya.

Tapi saya pasti Allah akan melapangkannya kepada saya dan sahabat2 semua.

demi menjaga agama bangsa dan negara kita semua.

Hidup BPN !!!

Cheguman said...

Salam Panglima,
Kadang-kadang kita perlu berhenti sebentar, menoleh dan meninjau, berfikir dan merancang, kemudian bergerak dengan lebih mantap, insya-Allah.

Wah, bisnes berkembang? Alhamdulillah. Allah memudahkan rezeki untuk memudahkan perjuangan.

Saya melihat BPN semakin mantap hari ke hari. Tahniah untuk semua.

Apai Ngelai said...

salam cikgu,

tulisan syaitan ni kawan pernah baca dan reply komen ni dulu. kalau tak silap dekat reddsays.com.. entah! ni main kopi pess jer... saja nak provoke islam dengan otak bangang puak kafir tu.

Cheguman said...

Apai,
Syaitan memang kerja dia merosakkan manusia. Malangnya masih ada yang suka berkawan dengan syaitan.

intanchempaka said...

salam..
sy terbaca komen nie sebab nak cari cerita sang sapurba + demang lebar laut dalam sejarah melayu.... tp bila terbaca komen nie... agak keterlaluan jugak..
bagi sy yg berdepan dgn generasi muda bukan melayu...
"indah khabar dari rupa...."
apa yg ditulis hanya propaganda...
jgnlah terlalu menghina melayu... sebab ada dr kaumnya:
1. terlalu lemah daya pemikirannya....sampai dah tak boleh diajar berpikir....
2. terlalu malas...sampai disebat pun tak mahu bergerak...
3. terlalu biadap... sampai diajar supaya terajar pun tak terajar2 jugak..
4. tak tahu berbahasa...sampai diajar berbahasa pun...masih tak berbahasa...
yg cuma yg mereka ada hanya RM yg membuatkan mereka merasa gah....
kenapa mereka kena ada RM... sebab bagi mereka hanya RM yg boleh memberi mereka MARUAH..kedudukan.. dan dipandang mulia... kerana maruah mereka telah lama tergadai apabila mereka dibawa ke Tanah Melayu sebagai hamba...
kenapa mereka berasa segala nya racist.. sebab itu telah ditanam dalam otak mereka sejak kecil... oleh siapa.. parents... terutama bagi mereka yg hidup dalam kelompok mereka sahaja.. yg tidak bercampur gaul dgn mana2 kaum lain...
kasihan anak2 muda mereka... mereka hanya bukak mata dan tersedar dari lena setelah bergaul dgn melayu...dan muslim... baru mereka sedar ISLAM and Melayu tak lah seperti yag diceritakan oleh golongan tua disisi mereka...
dan yang paling mereka takuti adalah JATUH CINTA dgn ISLAM... itu yg paling ditakuti... tp masih ada golongan muda ini dah tak terbukak mata dan minda sebab perasan benci yg ditanam sejak kecil dah sebati dgn jiwa raganya...

sebenarnya golongan non-malay ini hanya tahu bersyukur dapat hidup diMalaysia setelah mereka bertukar cerita dengan orang yang datang dari luar.. pakistan, india, iran... mereka (yg dtg dr negara yg disebutkan tadi) ini amat bersyukur dapat hidup disini... mereka kata.."Disini aman.. kami boleh berjalan dimana sahaja tanpa mendengar letusan bom dan senapang..dapat makan apa saja..."
kasihan kan... orang lain lebih tahu erti kenyukuran...

sebenarnya ramai golongan non-malay nie tak tahu yg mereka boleh mendapat service percuma kat hospital... sedihkan... golongan professional...!! bila sy beritahu mereke... reaksinya.."hai ya saya tak tahu loh... betul ka ini macam...?" tengok.... siapa yg dianak tiri kan atau sengaja meng anak dirikan diri dan keluarga sendiri...

pasal income tax tu... mereka tak tahu yg golongan islam bukan dibiaya sepenuhnya dari incometax... tp dari pusat zakat dan baitulmaal... mereka TAK TAHU.. sedihkan hidup dizaman merdeka and golongan professional... tap tak mahu tahu...

SO 'kawan' janganlah menuduh orang lain...pi baca dan selidik dulu...
TAK TAHU BERTANYA....TAKUT NANTI SESAT JALAN KAT NEGARA SENDIRI...

sedihnya...

Ramuan & Petua untuk anda

Blog Mesti Jengah

Apa kata anda?

apartmen utk percutian keluarga di Bukit Merah atau Tiara Beach PD

apartmen utk percutian keluarga di Bukit Merah atau Tiara Beach PD
ctc: 019 6000 654 (Yusra)
Kadar mampu sewa untuk kita sama kita


Hubungi: 017 236 9686 atau 019 6000 654 (Puan Yusra: owner)