Tok Demang Waadat

Tok Demang Waadat
Menyingkap yang tersirat di sebalik yang tersurat

Eksklusif untuk anda

Thursday, August 6, 2009


Demang banyak menerima pertanyaan daripada para blogger yang berminat meletakkan iklan Minyak Morhabshi dan mendapat komisyen daripada iklan tersebut. Sebenarnya produk tersebut hanyalah permulaan. Dari semasa ke semasa produk-produk menarik akan ditambah ke dalam web Morhabshi.com. Berikut adalah cara-caranya:


1) Admin Morhabshi akan menyediakan sebuah akaun untuk anda dalam sistem mereka. Untuk itu, anda cuma perlu membuat pendaftaran ringkas di http://www.morhabshi.com/join.php (percuma).
2) Kemudian, anda bolehlah meletakkan sedikit iklan yang mempunyai link ke web rasmi Morhabshi.com. Proses tersebut sama seperti yang biasa anda lakukan dalam blog anda selama ini.
3) Apabila pengunjung blog anda mengklik pada link tersebut, sistem Morhabshi.com secara automatik akan mengenali bahawa bakal pembeli tersebut dipromosi oleh anda.
4) Seterusnya, apabila mereka membuat pembelian secara on-line, komisyen akan dimasukkan terus ke dalam akaun anda tadi secara automatik. Oleh kerana sistem ini menggunakan sistem multi level, maka tanpa anda sedari link promosi tersebut akan berkembang, merebak, dan beranak pinak ke seluruh dunia. Anda akan mendapat komisyen sehingga 7 level!!!
5) Anda boleh mengeluarkan komisyen tersebut bila-bila masa dan tanpa had minimum atau maksimum. Pihak Admin akan memindahkan wang tersebut ke dalam akaun bank anda setelah mendapat permintaan daripada anda.
6) Jika anda bersetuju, sila buat pendaftaran di http://www.morhabshi.com/join.php

Sekian terima kasih atas kerjasama anda.

”Ekonomi memajukan ummah”

Admin Morhabshi.

Disalin daripada http://morha.blogspot.com/



foto millionaire cover jpg
cdshakedown.com

TQ

No comments:

linkwith

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ramuan & Petua untuk anda

Blog Mesti Jengah

apartmen utk percutian keluarga di Bukit Merah atau Tiara Beach PD

apartmen utk percutian keluarga di Bukit Merah atau Tiara Beach PD
ctc: 019 6000 654 (Yusra)
Kadar mampu sewa untuk kita sama kita


Hubungi: 017 236 9686 atau 019 6000 654 (Puan Yusra: owner)