Tok Demang Waadat

Tok Demang Waadat
Menyingkap yang tersirat di sebalik yang tersurat

Kitab Ramuan & Petua Perubatan Herba

Wednesday, November 25, 2009

DAP berbudi




Sahabat Pak Teh iaitu blogger Pisau melaporkan betapa khalifah DAP di Pulau Pinang begitu bermurah hati memberi bantuan SEBANYAK RM75 ribu kepada pusat tahfiz.

Nampaknya tidak sia-sia orang Penang bagi undi kat DAP.

Dalam pada tu amirul kafirin tersebut tidak lupa menyalurkan SEDIKIT bantuan untuk sekolah cina tak sampai 11 juta, yakni Cuma RM10 juta.

Orang Penang tidak perlu susah hati dan tak perlu marah pada khalifah sendiri. Cuba lah berfikir positif. Ikut macam PAS yang sentiasa berlapang dada dengan DAP. Atau pun ikut macam PKR yang bersetuju sahaja dengan DAP asalkan Anwar selamat.

Kalau susah-susah sangat, cuba tukarkan RM75 ribu itu kepada Rupiah. Pasti angkanya akan jadi banyakkkkkkkk!

Tak lama lagi kita akan lihat pula bagaimana orang Selangor ditindas. Bagi memudahkan agenda itu, program BTN yang banyak membuka minda anak-anak Melayu agar menjadi maju seiring dengan anak-anak daripada bangsa-bangsa lain telah berjaya dipulaukan oleh pemimpin Melayu sendiri yang berada dalam PKR.

Foto hiasan juga daripada blog Pisau

1 comment:

Anonymous said...

Sekolah cina perlukan sumbangan pasal tu 10 juta DAP bagi.Sekolah Agama hanya perlu sedekah pasal tu dapat seciput pun dah cukup.Sekolah cina siap berekon lagi.Sekolah Agama pijak lantai pun tak berani maklumlah dah reput.

Dgn sedekah oleh DAPig tu boleh la beli papan lantai barang sekeping dua untuk di agih2kan kat seluruh sekolah agama. Tahniah PASetan

Ramuan & Petua untuk anda

Blog Mesti Jengah

Apa kata anda?

apartmen utk percutian keluarga di Bukit Merah atau Tiara Beach PD

apartmen utk percutian keluarga di Bukit Merah atau Tiara Beach PD
ctc: 019 6000 654 (Yusra)
Kadar mampu sewa untuk kita sama kita


Hubungi: 017 236 9686 atau 019 6000 654 (Puan Yusra: owner)