Tok Demang Waadat

Tok Demang Waadat
Menyingkap yang tersirat di sebalik yang tersurat

Eksklusif untuk anda

Sunday, November 22, 2009

Najib campur tangan


Mula-mula Pak Teh mohon maaf pada Demang kerana menindan artikal yang baru siang tadi disiarkan. Kepada pengunjung, lepas baca artikal ni, bolehlah terus ke artikal mutakhir Demang bertajuk PAS dan Hantu Raya.

Memang elok sangatlah PM campur tangan dalam kemelut MCA. Pak Teh pun cuak juga dengan keadaan yang berlaku.

Mari kita himbau; selepas PRU12 Mac 2008 MCA buat lembu kenyang walaupun yang kalah tu ialah depa. Gerakan toksah cakap la. Memang dah kenyang lama di Penang tu. Macam sawa.

Isu video seks CSL pun MCA boleh diamkan begitu sahaja. Pak Teh sendiri pun kagum sungguh dengan cara MCA menutup pekung depa. Selain tu, Pak Teh turut kagum dengan CSL sendiri yang ‘boleh tahan’ jugak prestasinya. Ada minum ginseng apa-apa ka?

Tapi sekarang, MCA dah jadi pentas opera. Macam-macam watak dan cerita dipertontonkan. Pelakon-pelakonnya pun boleh tahan jugak bakat depa.

Pak Teh pelik, kenapa semasa UMNO kelam kabut dulu, MCA boleh bertenang dan nampak rilex saja. Bila UMNO kembali menyusun strategi dan mula diterima semula, MCA pulak kelam kabut.

Bagi Pak Teh, jika MCA sengaja menggali kubur sendiri dan memindahkan ahli-ahlinya ke dalam DAP dan PKR beramai-ramai, orang Melayu kena la bersatu. Apa carapun mesti bersatu.

Jangan jadi bodo sangat, no...

Foto:
DS Najib http://wakilrakyatblog.blogspot.com/

No comments:

linkwith

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ramuan & Petua untuk anda

Blog Mesti Jengah

apartmen utk percutian keluarga di Bukit Merah atau Tiara Beach PD

apartmen utk percutian keluarga di Bukit Merah atau Tiara Beach PD
ctc: 019 6000 654 (Yusra)
Kadar mampu sewa untuk kita sama kita


Hubungi: 017 236 9686 atau 019 6000 654 (Puan Yusra: owner)