Tok Demang Waadat

Tok Demang Waadat
Menyingkap yang tersirat di sebalik yang tersurat

Eksklusif untuk anda

Wednesday, December 23, 2009

BERITA PENTING kepada semua blogger BPN dan prokerajaan


Blog prokerajaan diserang hacker! TOLONG SEBARKAN!!!

Demang menerima aduan bahawa lebih 200 blog prokerajaan telah diserang hacker. Lebih malang lagi serangan dilakukan melalui tapak blog ’Kumbang’ http://analisisringan.blogspot.com iaitu salah seorang blogger BPN yang amat aktif mendedahkan rahsia pembangkang, terutama Anwar Ibrahim.

Untuk makluman, Kumbang juga merupakan orang kuat AIDC yang mensasarkan pada gerakan membongkar fakta-fakta pemimpin utama PR itu.

Demang memang mengenali agak rapat blogger Kumbang dan yakin beliau tak mungkin akan menyerang blog sahabat sendiri. Lagipun beliau tidak mempunyai kemahiran melakukan serangan sedemikian.

Secara logik pun, tak mungkin sipenjenayah sebodoh itu membuka topeng di depan lebih 200 mangsa!

Nampaknya sipenjenayah menggunakan strategi serampang dua mata; merosakkan blog lawan dan memfitnah blogger lain bagi menimbulkan perpecahan dan tuduh menuduh!

Memang dasar pengkhianat negara, kerjanya memecahbelahkan ummat!!!


foto:
hacker jpg shopbetreiber-blog.de

9 comments:

Anonymous said...

SLM CHEGU...BIAR BERAPA DAHSYAT PUN MEREKA SERANG NAMUN KITA X KAN MENGALAH!!..JGN BERHENTI! TERUSKAN BERJUANG!!!

PAPA GOMO said...

mantap tu cikgu. puak pakatan akan lakukan apa sahaja bagi mensabotaj kita ini. kebenaran dan Fakta yang kita bawa telah menyebabkan mereka takut dan runsing jika rakyat membaca nya.

apa pun kita akan gempur habis habisan mereka ini.

Jahanam anwar al juburi

Anonymous said...

emmm...bro, betul ke 200? boleh senaraikan 20 tak...nk tau jugak sape yg kene tu...

Anonymous said...

Hahaha.. Kelakarlah korang nih.. Cam power renjes.. Tuduhan korang terhadap PR lebey memecahkan umat lagi.. Fitnah itu lebey teruk dri membunuh..

Ashley Ahmed said...

Salam,

patutlah nk masuk blog sendiri daan blog kawan2 akan klua laman penampan, "visiting this site may harm ur computer", lahanat betul spa punya keje pengecut.

Anonymous said...

SALAM.
Terima Kasih diatas peringatan tersebut.

Tetapi perbuatan kianat tersebut juga secara tidak langsung dapat memberi kesedaran bahawa apa yang rakan2 BPN dedahkan itu adalah satu kebenaran yang hakiki !!

Andainya ia satu Fitnah mengapa pihak Kapiaq Harbi perlu merasa tergugat!!

Kita ibararat lalang yang dibakar...kian bakar,kian tajam onarnya bagai mata tombak yang mampu menikam apa saja!!

Namun tunduk pada kapiaq harbi tidak sesekali!! ini janji kita pada bangsa dan agama. kita bukan blogger yang diumpan syurga oleh pemimpin....Syurga hanya janji Allah swt pada umatnya,Bukan pada pengnut mana-mana parti seperti mereka yang memperalat Agama demi POLITIK DAJAL mereka !!

wassallam.

Anonymous said...

Janji ALLAH pd hambaNya bkn umatNya.. Hehe.. tetapi adakah ALLAH jnji kat semua hambanya bhw ALLAH akan masukkan mereka ke dalam syurga?? Hanyalah org2 yg beriman dan bertaqwa je kan.. Ini yg nik aziz ckp bkn nik aziz yg nak bg syurga tetapi mengingatkan janji ALLAH pd prjuangan islam.. Jgnlah krn politik kita sembelih ulama hidup2.. Manipulasi kenyataan juga merupakan fitnah.. Prjuangan pas pulak berteraskan islam(wlupun pemimpin pas tak maksum tapi takla seteruk umno)..ALLAH menjanjikan syurga pada org yg tegakkan agamaNYA diatas dunia.. Maknanya setiap apa yg kita lakukan hendaklah islamik.. Manakala perjuangan umno pula berteraskan kebangsaan.. Walaupun mereka kata perjuangan islam hanyalah kosmetik(org macam ni la pgkhianat).. Sistem kuffar diagung2kn
(bknkah itu pgkhianatan thdp islam).. Pengkhianat sbnr dah dijumpai.. Soal pgkhianat melayu itu bukan anwar ttp dlm umno sendiri.. Walaupun pemimpin2 trggnu kaya raya rakyat tetap miskin.. Mana perginya wang royalti? Siapa yg rompak royalti negeri melayu itu kalau bkn umno.. Melayu lemah bkn kerja anwar tetapi umno..

matamata said...

AKUM...SAYA BUKAN PAKAR DLM BIDANG NI, TAPI APA YG SAYA LIHAT MEREKA2 NI MENGGUNAKAN TEKNIK "BRUTE-FORCE" UTK CEROBOHI BLOG-BLOG TERSEBUT. JIKA PASSWORD TIDAK CUKUP KUAT, MAKA MEREKA AKAN DENGAN MUDAH DAPAT MENCEROBOHI BLOG-BLOG TERSEBUT DAN MEMASUKKAN KOD-KOD UTK TUKAR DNS DAN EXPLOIT SKRIP DENGAN VIRUS.

gempita said...

ek eleh...baru kena serang virus kentut je dah bising....
blom kena serangan ddos lagi tu...
pirahhh!!!!

linkwith

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ramuan & Petua untuk anda

Blog Mesti Jengah

apartmen utk percutian keluarga di Bukit Merah atau Tiara Beach PD

apartmen utk percutian keluarga di Bukit Merah atau Tiara Beach PD
ctc: 019 6000 654 (Yusra)
Kadar mampu sewa untuk kita sama kita


Hubungi: 017 236 9686 atau 019 6000 654 (Puan Yusra: owner)