Tok Demang Waadat

Tok Demang Waadat
Menyingkap yang tersirat di sebalik yang tersurat

Eksklusif untuk anda

Saturday, December 26, 2009

Yusuf Al-Qaradawi bawa isu qazaf Anwar ke peringkat dunia


Demikian tajuk Sinar Harian Jumaat, 25 Disember 2009. Perkara itu dinyatakan Zulkifli Nordin, Parlimen Kulim.

Demang setuju jika itu yang disarankan Islam. Dalam pada itu Demang ingin bertanya, kenapa apabila DS Najib dituduh terlibat dengan wanita Mongolia hal yang sama tidak dilaksanakan?

Kenapa perlu ada kes berpilih?

Berbalik pada isu Anwar, antara orang yang memulakan cerita Anwar Al****ri ialah Naib Presiden PAS sendiri iaitu Mat Sabu. Siapa tak kenal Mat Sabu? Namun ramai yang tidak tahu bahawa Mat Sabu adalah rakan karib Anwar sebelum masing-masing aktif dalam parti yang bertentangan. (baca bermusuhan).

Cerita-cerita mengenai Anwar bertiup kencang dan sampai secara terus kepada PM ketika itu (Tun Dr Mahathir). malah Tun turut menerima aduan melalui surat rasmi daripada adik Azmin Ali sendiri iaitu Ummi Afilda Ali. Untuk makluman, pengacara Azwan Ali juga merupakan adik beradik kepada Azmin.

Tidak cukup dengan itu sebuah buku khusus menyenaraikan salah laku Anwar dikeluarkan oleh Khalid Jefry dan ia tersebar secara meluas.

Demang melihat, atas sebab itu lah maka Tian Chua dan Raja Petra cuba mencipta isu baru yang lebih hebat daripada kes Anwar dengan mengambil kesempatan atas kes Attantuya-Razak Baginda. Mereka berharap isu tersebut dapat menimbulkan satu kesimpulan baru bahawa jika Anwar teruk, Najib pun teruk juga!

Yang jelas, Tian Chua sudah mengaku bahawa gambar Najib bersama Attantuya dan Razak Bagin sedang makan di sebuah majlis hanyalah imaginasinya sahaja dan dibikin sendiri. Sebagai balasan, gambar Attantuya sedang makan dengan Anwar dan Tian Chua disebarkan pula di internet secara meluas.

Sejak dulu Demang cuak dengan Zulkifli Nordin. Kenyataan beliau banyak mengundang kecelekaan pada PKR terutama Anwar. Kenyataan di atas tadi membawa konotasi bahawa kes Anwar ada asas untuk di’qazaf manakala kes Najib tidak ada asas.

Foto Saiful melafazkan sumpah di masjid: daripada blog saiful

5 comments:

C L J said...

Boleh ke cari saksi 4 orang lelaki yang layak mengikut syarat2. Tak pernah berbohong, tak pernah buat dosa besar dan lepas dari dosa kecil. (mengumpat ?) ..... ....

melayuangkat said...

Assalamualaikum Cheguman,

Waliyazubillahminzalik, ada orang yang wujudnya hanya menyusahkan orang lain dan menimbulkan pepercahan antara Ummah.

Anonymous said...

salam hebat betul seorang yang bernama anuar...semua dia boleh masuk ulamak dan laknutullah yahudi pun dia boleh gunakan...di mana ulama besar Pas dalam hal ini..orang agama dalam PAS sepatutnya terdahulu bersama ulama besar..mungkingkah abang anwar kini dah nak jadi ulama pula

Anonymous said...

c l j.. Mu gi ikut jbtn agama wat serbuan.. Bukan sorang.. N bnyk lg ko kne blaja pasal jinayat islam..

Anonymous said...

sokong bro, wa dah baca blog depa ni, memang bau hancing,...baca kat bawah ni...

http://ruangbicarapriamalaya.blogspot.com/2009/12/anwar-agen-dunia-islamanwar-talibarut.html

linkwith

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ramuan & Petua untuk anda

Blog Mesti Jengah

apartmen utk percutian keluarga di Bukit Merah atau Tiara Beach PD

apartmen utk percutian keluarga di Bukit Merah atau Tiara Beach PD
ctc: 019 6000 654 (Yusra)
Kadar mampu sewa untuk kita sama kita


Hubungi: 017 236 9686 atau 019 6000 654 (Puan Yusra: owner)