Tok Demang Waadat

Tok Demang Waadat
Menyingkap yang tersirat di sebalik yang tersurat

Kitab Ramuan & Petua Perubatan Herba

Thursday, February 4, 2010

Keajaiban: Anwar tak meliwat


Pagi tadi Demang menulis betapa PAS yang selama ini dianggap juara demonstrasi sehingga PKR pun perlu berguru dengan mereka mengeluarkan kenyataan bahawa demonstrasi adalah sesuatu yang tidak boleh dilakukan. Rakyat perlu menggunakan saluran tertentu jika tidak berpuas hati dengan kerajaan.

Kenapa kenyatan tersebut dikeluarkan? Tak lain tak bukan kerana demonstrasi tersebut dibuat bagi memprotes kerajaaan DAP di Pulau Pinang. Kalau untuk membantah kerajaan BN, dibenarkan. Sunat, dan adakalanya jadi wajib.

Demang anggap itu perkara aneh kalaupun tidak sampai peringkat ajaib.

Pagi ini juga berlaku satu lagi perkara aneh atau ajaib. Anwar yang dianggap juara ketelusan dan pakar pemidato terbaik dunia meminta agar perbicaraan dilakukan secara tertutup.

Terlalu lucah ke? Apa yang berlaku sebenarnya? Hebat benarkah Saiful mengarang dan mengada-adakan cerita? Kenapa Anwar menangguhkan perbicaraan terlalu lama sehingga Saiful dapat berlatih lebih lama menghafal skrip?

Nampaknya Anwar bukanlah pakar strategi sebagaaimana yang digembar gemburkan.

Demang baca dalam akhbar tentang air mani. Terdengar ke telinga Demang seorang ustaz JQAF berkata: kenapa tak tembus tapi air mani ada?“

Alahai ustaz. Tak semestinya perlu tembus dulu untuk memancutkan air mani. Apatah lagi jika usia sudah lanjut. Kat luar pun boleh pancut.

Habis, kalau pancut kat luar tu dikira ‘bersih’ ke Anwar?

Demang tak nak lah berPM kan seseorang yang pernah terpancut kat punggung lelaki!

1 comment:

Anonymous said...

kalau anwar lembik xkan nak meliwat.. bodoh piaq hang ni.. aku harap ko sedar.. andaian yg buat tahu.. tak lama lagi hang kene campak dalam neraka.. aku tahu.. hang bukan takut neraka..

Ramuan & Petua untuk anda

Blog Mesti Jengah

Apa kata anda?

apartmen utk percutian keluarga di Bukit Merah atau Tiara Beach PD

apartmen utk percutian keluarga di Bukit Merah atau Tiara Beach PD
ctc: 019 6000 654 (Yusra)
Kadar mampu sewa untuk kita sama kita


Hubungi: 017 236 9686 atau 019 6000 654 (Puan Yusra: owner)