Tok Demang Waadat

Tok Demang Waadat
Menyingkap yang tersirat di sebalik yang tersurat

Kitab Ramuan & Petua Perubatan Herba

Monday, April 19, 2010

Azmin pekena Zaid



Beberapa tahun lalu ketika Zaid Ibrahim masih masih bersama UMNO Demang sudah meendengar sesuatu yang kurang baik tentang peguam kaya tersebut. Seoorang sahabat turut memberi komen ringkas: "Aku dah lama dengar tentang tabiat dia tu, tapi malasla nak kecoh-kecoh."

Yang nyata, ramai orang UMNO sendiri tidak sukakan Zaid Ibrahim. Hal ini dibuktikan apabila Zaid Ibrahim gagal mendapat sokongan dalam pemilihan UMNO.

Justeru Demang amat hairan apabila Azmin Ali berani mencabar agar dibuktikan tuduhan bahawa Zaid Ibrahim seorang 'kaki botol'.

Hari ini Demang dapat jawapannya. Rupa-rupanya ini adalah taktik Azmin agar Zaid dihapuskira daripada senarai PKR dan arena politik malaysia.
Lihat sini, sini, dan sini.

5 comments:

melayuangkat said...

Salam Cheguman,

PAS telah pun memaafkan kisah semalam Zaid.

Tapi memang licik Azmin ni. Sengaja dia cabar untuk buktikan yang benar.

Sudah terang lagi bersuluh. Kena Zaid dari Azmin melalui orang lain. Bijak kepala otak Azmin mengalahkan lawyer.

Anonymous said...

wahai penulis gerakan anti pkr... ingat! fitnah ko buat dgn menyebar pic palsu... bersedialah utk menjawab depan allah nanti....

sedarlah kalian penulis ini pembohong n penfitnah besar!

pic ori adalah di : http://www.thenutgraph.com/man-of-a-hundred-contradictions

trensyx said...

sekarang dah kecoh pulak gambar yang GAP keluarkan gambar palsu..gambar ini juga mungkin Azmin cipta..dan dia juga yang mengeluarkan kembali gambar asal...
inilah sebenarnya permainan Azmin..
Zaid pun dah mengaku minum arak...
Sekarang dua2 terkena..KJ yang oxford pun terkene...
Genius strategy btw Azmin!

tok janggut putih said...

Kalau dah taik tu taik juga apa lagi hendak dikatakan lagi kepada pengundi di Hulu Selangor harus menilai perkara ini bagi Azmin ini lah masa nya untuk jatuhkan si Zaid supaya tidak ada org yg lebeh daripada dia kerana Azmin menilai dari segala sudut jangan ada org yg lebeh rapat dengan abang nuar dia muking juga Anuar sudah tidak percayakan si Zaid lagi dari itu PRK ini sebagai landasan untuk benamkan si Zaid supaya Zaid tidak menghalang kekasihnya si Azmin.

Anonymous said...

Pencinta melayu said:

orang tua2 ckp,kalo umur 40 thn masih tak berubah,same la jugak..

sy pergi ke penamaan calon,dan meninjau kawasan yang dikatakan lebih besar dari negeri melaka,huhu..

tak tau la nie angkara permainan si Azmin,ataupun si zaid tue beriye2 untuk ke kawasan tue..

tapi yang dapat sy lihat,sesiapa yang kepala otak buat duit,memang berebut kawasan tue,banyak tanah2 yang belum diteroka..hah,

kalo zaid kalah,mgkn kemenangan untuk azmin,
kalo zaid menang,mgkn masyuk bg zaid atau PKR atau azmin..politik,tiada jangkaan

tergqadailah tanah2 disitu...
aduhai,sumpit2 sume patah la gamaknya

Ramuan & Petua untuk anda

Blog Mesti Jengah

Apa kata anda?

apartmen utk percutian keluarga di Bukit Merah atau Tiara Beach PD

apartmen utk percutian keluarga di Bukit Merah atau Tiara Beach PD
ctc: 019 6000 654 (Yusra)
Kadar mampu sewa untuk kita sama kita


Hubungi: 017 236 9686 atau 019 6000 654 (Puan Yusra: owner)