Tok Demang Waadat

Tok Demang Waadat
Menyingkap yang tersirat di sebalik yang tersurat

Kitab Ramuan & Petua Perubatan Herba

Saturday, April 17, 2010

mengeksploitasi keadaan huru hara

"Naib Presiden Umno, Shafie Apdal dan Presiden MIC, S Samy Vellu dilapor cedera terkena kawat duri ketika berasak-asak ke pusat pencalonan."

Demang nak tanya sikit: Dah nak ikut perangai penyokong Thaksin ke? Dah tak reti mengamalkan budaya murni rakyat Malaysia ke?

Kadangkala manusia yang rasa semakin bijak sebenarnya bertindak semakin bodoh!

Demang nak ingatkan penyokong kerajaan berhati-hati dengan rentak pembangkang kerana keadaan huru-hara akan ditafsirkan sebagai kegagalan kerajaan. Justeru mereka akan mencari jalan bagi menimbulkan huru-hara dan keadaan gelisah dalam kalangan rakyat.

Sampai satu peringkat nanti, keadaan huru-hara akan dijadikan alasan bagi campur tangan asing!

Demang dah lihat sendiri bahan yang disebarkan PKR Selangor beberapa minggu sebelum ini yang mengalu-alukan campur tangan asing dalam negara kita.


Sumber berita:
BH 17/04

2 comments:

eXception said...

Aku ada berita hot, pengikut ham-PAS jadikan masjid tak ubah seperti rumah tumpangan... Kat Kuala Kubu Baru...

eXception - Bukan Sekadar Blog Picisan

Cheguman... said...

Exception,
sama macam di PD masa PRK baru-baru ni. Tu yg penduduk tempatan makin menyampah kat pembangkang.

Ramuan & Petua untuk anda

Blog Mesti Jengah

Apa kata anda?

apartmen utk percutian keluarga di Bukit Merah atau Tiara Beach PD

apartmen utk percutian keluarga di Bukit Merah atau Tiara Beach PD
ctc: 019 6000 654 (Yusra)
Kadar mampu sewa untuk kita sama kita


Hubungi: 017 236 9686 atau 019 6000 654 (Puan Yusra: owner)