Tok Demang Waadat

Tok Demang Waadat
Menyingkap yang tersirat di sebalik yang tersurat

Kitab Ramuan & Petua Perubatan Herba

Sunday, June 20, 2010

Dr Asri masuk UMNO?


Pakatan pembangkang nampaknya semakin menuju kehancuran dengan pelbagai peristiwa mutakhir.

Semalam, seorang peguam veteran yang kuat menentang kerajaan sejak era Tun Mahathir ditemui mati mengejut di sebuah hotel. bagi yang kurang faham, kenyataan 'mati mengejut' dirujuk pada kes bunuh diri.

Desas desus juga berligar dalam internet bahawa bekas mufti Perlis yang diidam PAS sebelum ini rupa-rupanya ingen menyertai UMNO bersama sekumpulan tokoh akademik Islam lain. lihat sini

Dalam pada itu, Anwar yang semakin terdesak hanya mampu melontarkan tohmahan bahawa YB-YB yang meninggalkan mereka telah diumpan rasuah sebanyak 2 juta.

Demang nak tanya; apa umpan Anwar untuk lebih 30 YB BN yang katanya akan
lompat parti' tahun lepas?

Bagi Demang, Anwar memang tengah sesak!



Sementara itu Cheguman menulis tentang sejarah DEB di sini


Salam,



foto:
drasri1178 drmaza.com

6 comments:

Anonymous said...

dr asri dah jawab kat blog dia, semuanya ni hanya khabar angin...dulu pun khabar angin dia nk masuk PAS...

jangan jilat dulu berita ni, malu nnati

VoidDance said...

http://drmaza.com/home/?p=1160

Menulis benda sudah confirm. Takde kerja lain ke?

Cheguman... said...

setuju dgn Anon.

Artikal ni cuma perangkap. Terima kasih atas respon anda.

dulu, khabar angin MAZA masuk PAS dan kali ini masuk UMNO.

Kesimpulannya, politik memang camtu. PAS hanyalah sebuah parti politik macam UMNO juga.

Cheguman... said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

Broo siapa peguam yang mati terkajut macamana dia mati mungkin kah telan arsenik???

Cheguman... said...

Terjun dari tingkat 7. Disahkan bunuh diri dan tiada perbuatan khianat.

PS:
dia susah hati sebab PR dah nak lingkup agaknya... agak je...

Ramuan & Petua untuk anda

Blog Mesti Jengah

Apa kata anda?

apartmen utk percutian keluarga di Bukit Merah atau Tiara Beach PD

apartmen utk percutian keluarga di Bukit Merah atau Tiara Beach PD
ctc: 019 6000 654 (Yusra)
Kadar mampu sewa untuk kita sama kita


Hubungi: 017 236 9686 atau 019 6000 654 (Puan Yusra: owner)