Tok Demang Waadat

Tok Demang Waadat
Menyingkap yang tersirat di sebalik yang tersurat

Eksklusif untuk anda

Wednesday, December 1, 2010

Lagi orang kuat PKR akan keluar parti

Sebagaimana dijangka, kemelut dalam pemilihan PKR baru-bari ini telah mengundang keretakan dan seterusnya perpecahan yang bukan sedikit.

Hal ini diburukkan lagi dengan ucapan penutup presiden parti yang mungkin merupakan ucapan terakhir bagi mesyuarat terakhhir parti serpihan UMNO itu.

Kemarahan orang Melayu terhadap kenyataan Wan Azizah yang berterus terang menolak konsep ketuanan Melayu bukan sedikit kesannya dan pasti menggugah hati sebahagian besar pemimpin parti itu yang masih mampu berfikir waras.

Desas desus yang tersebar menunjukkan pemimpin yang akan keluar itu ialah Chegubad. Memang ada asasnya berita itu memandangkan kesilapan Anwar kerana berpihak pada calon tertentu dalam pemilihan baru-baru ini begitu mengguris hati pemuda itu.

Cuma barangkali yang mampu menahan daripada terjadinya perkara ini ialah Anwar sendiri. Anwar perlu menemui Chegubad secara peribadi dan beri jaminan untuk memujuknya agar terus kekal bersama PKR.

Namun ia bukan mudah memandangkan rakyat sudah menolak PKR.

2 comments:

Anonymous said...

blh percaya ke pada Chegubard tu?? Seblm ni ade ura2 kononnya dia nk keluar PKR mengikut Ezam, akhirnya masih bersekongkol dgn peliwat tersohor Malaysia tu. Lagipun mane si budak mentah tu nk pergi selain duduk bwh ketiak Anuaaww, kawin pun dengan anak sedara Anuaaww. Pendek kata lingkungan idup dia mesti mahu bersama anuaaww, selain dari tu hanya propaganda pihak budak mentah tu je. Berhati2...

Anonymous said...

si bahlol ni keluar PKR ikut Zaid la tu....

Elok lah si bahlol ikut si banggang

linkwith

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ramuan & Petua untuk anda

Blog Mesti Jengah

apartmen utk percutian keluarga di Bukit Merah atau Tiara Beach PD

apartmen utk percutian keluarga di Bukit Merah atau Tiara Beach PD
ctc: 019 6000 654 (Yusra)
Kadar mampu sewa untuk kita sama kita


Hubungi: 017 236 9686 atau 019 6000 654 (Puan Yusra: owner)