Tok Demang Waadat

Tok Demang Waadat
Menyingkap yang tersirat di sebalik yang tersurat

Kitab Ramuan & Petua Perubatan Herba

Monday, January 31, 2011

PKR vs PAS di Merlimau

Bukanlah rahsia lagi betapa ketua pemuda PKR amat mengidam 'kan DUN Merlimau yang sepatutnya ditandingi PAS.

Maklumlah, sebagai ketua angkutan parti yang pernah digembar gemburkan bakal mengambil alih Putrajaya, takkanlah tidak layak menjadi calon.

Sementelah pula khabarnya Shamsul memang orang Jasin. Ada sekali, seorang teman berbual dengan Shamsul. Ujar teman tersebut:

"usah kan engkau, kalau Anwar Ibrahim pun yang bertanding tak 'kan menang di Merlimau ni".

2 comments:

Anonymous said...

Tok Ali jaga orang Melaka baik. Kalau nak kempen tengah malam kat mana-mana pun boleh sebab lampu gemerlap satu Melaka rumput dan semak pun takde.Siapa boleh jaga rakyat macam ni? Selamat kalah kepada yang nak lawan.

Azman Md Safiee said...

Penginapan Strategik dalam DUN Merlimau:3 Rumah sewa dan 1 Hostel. Hubungi segera 0123736548 / 0136042525 / 06-5293031 atau boleh layari blog: http://jasinhomestay.blogspot.com/

Ramuan & Petua untuk anda

Blog Mesti Jengah

Apa kata anda?

apartmen utk percutian keluarga di Bukit Merah atau Tiara Beach PD

apartmen utk percutian keluarga di Bukit Merah atau Tiara Beach PD
ctc: 019 6000 654 (Yusra)
Kadar mampu sewa untuk kita sama kita


Hubungi: 017 236 9686 atau 019 6000 654 (Puan Yusra: owner)