Tok Demang Waadat

Tok Demang Waadat
Menyingkap yang tersirat di sebalik yang tersurat

Eksklusif untuk anda

Sunday, January 23, 2011

siri debat Anwar di Astro chanel baru


orang ramai berbaris panjang menanti giliran. Beginikah agaknya sambutan orang ramai apabila dibenarkan berdebat dengan Anwar? (gambar hiasan)


Anwar ingat nak mengacah rakyat dengan cara mengajak PM berdebat. Rupa-rupanya ramai pulak yang teringin nak berdebat sama.

Zulkifli Nordin (MP Kulim-Bandar Baharu) yang pernah menjadi orang kuat PKR hari ini sekali lagi secara terbuka mencabar kejantanan Anwar dengan menyebut nama individu-individu yang patut berdebat dengan Anwar terlebih dahulu.

Antaranya, Saiful Bukhari Azlan yang mendakwa Anwar telah meliwatnya. Seterusnya Anwar juga perlu berdepan dengan MP Padang Serai, N. Gobala Krishnan iaitu orang kuat PKR sendiri.

Turut tersenarai ialah Karpal Sighn yang pernah mendakwa Anwar mempunyai kes liwat. Mat Sabu juga tidak patut dikeccualikan selain Nik Aziz dan Hj Hadi yang turut menyimpan maklumat mengenai kes Anwar.

Selain itu Azizan yang pernah menjadi pemandu kepada Wan Azizah juga boleh menjadi lawan debat Anwar bagi menafikan aduan liwat. (kes Azizan telah disebut di mahkamah tetapi Anwar dilepaskan kerana masalah teknikal).

Ummi Hafilda Ali iaiatu adik kandung Azmin Ali juga sudah beberapa kali mencabar Anwar untuk berdebat. Anwar patut jawab sebab rakyat pun nak kepastian.

Malah Zulkifli menyatakan bahawa Lee Kuan Yew (bekas PM Singapura) serta bahagian risikan Australia serta Singapura juga mempunyai isu untuk dijawab oleh Anwar.

Demang cadangkan Astro membuat satu saluran khas bagi menyiarkan siri debat Anwar. Gerenti meletup!!!

2 comments:

Anonymous said...

alaaa zul..nak tgok nasib hang pru13 ni. sapa nak ambik hang?

Cheguman said...

itu cerita lain bro... kebenaran mesti disingkap

linkwith

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ramuan & Petua untuk anda

Blog Mesti Jengah

apartmen utk percutian keluarga di Bukit Merah atau Tiara Beach PD

apartmen utk percutian keluarga di Bukit Merah atau Tiara Beach PD
ctc: 019 6000 654 (Yusra)
Kadar mampu sewa untuk kita sama kita


Hubungi: 017 236 9686 atau 019 6000 654 (Puan Yusra: owner)