Tok Demang Waadat

Tok Demang Waadat
Menyingkap yang tersirat di sebalik yang tersurat

Kitab Ramuan & Petua Perubatan Herba

Wednesday, March 30, 2011

Blogger PAS kantoi

Kalau dilihat pada blog, mereka lah pejuang Islam.

Kalau dilihat pada wajah, toye je...

Rasanya kalau spesis kucing, diletakkan ikan panggang pun tak menjeling.

Tapi...

Rupa-rupanya hanya marah kerana belum dapat peluang. Kalau dapat peluang, walaupun sikit... pheh, memang tak lepas peluang.

2 comments:

dawai koko+ said...

kantoi apa?
tak der botol arak pun.gelas arak pun.
kat kan bergambar dgn awek cun pun tak boleh.
tak sama kut dgn minum todii...heeeeeee.

UMNO wal PORNO wal MABOK minum TODI!
BAPAK hang pun minum todi kot waadat kah kah kah

Hashim said...

Islam MAzhab UMNO

Rasuah tu sedekah
Minum beer tak mabuk ok
Fitnah tu dakwah

ini kes waadat nak bela blogger haprak UMMO kena tibai....banyak benda lain hang leh pertahankan...Pity on you.

Ramuan & Petua untuk anda

Blog Mesti Jengah

Apa kata anda?

apartmen utk percutian keluarga di Bukit Merah atau Tiara Beach PD

apartmen utk percutian keluarga di Bukit Merah atau Tiara Beach PD
ctc: 019 6000 654 (Yusra)
Kadar mampu sewa untuk kita sama kita


Hubungi: 017 236 9686 atau 019 6000 654 (Puan Yusra: owner)