Tok Demang Waadat

Tok Demang Waadat
Menyingkap yang tersirat di sebalik yang tersurat

Kitab Ramuan & Petua Perubatan Herba

Wednesday, March 30, 2011

Blogger PAS kantoi

Kalau dilihat pada blog, mereka lah pejuang Islam.

Kalau dilihat pada wajah, toye je...

Rasanya kalau spesis kucing, diletakkan ikan panggang pun tak menjeling.

Tapi...

Rupa-rupanya hanya marah kerana belum dapat peluang. Kalau dapat peluang, walaupun sikit... pheh, memang tak lepas peluang.

2 comments:

Anonymous said...

Tak kanlah satu kesalahan yg besar kut dgn hanya amik gambar bersama mcm tu...

Klu nk bikin gempak pun carilah gambar yg lain i.e mcm yg tuan dlm gambar tu kluarkan dlm blognyer...tp jgn yg superimposed pulak nanti kena saman...

Cheguman said...

Memanglah tak salah sangat... Tapi kenapa bila lain orang buat, melalak melaung kecoh satu dunia?

Demang nak bagitahu bahawa jika diri sendiri pun masih berbalut dengan maksiat dan sukar mengelak dosa kecil, tak payahlah menyalak macam semua mesti sempurna.

Yang penting, jangan gambarkan pada rakyat bahawa jika pembangkang memerintah, semua akan jadi baik!

Paham ke tak paham?

Ramuan & Petua untuk anda

Blog Mesti Jengah

Apa kata anda?

apartmen utk percutian keluarga di Bukit Merah atau Tiara Beach PD

apartmen utk percutian keluarga di Bukit Merah atau Tiara Beach PD
ctc: 019 6000 654 (Yusra)
Kadar mampu sewa untuk kita sama kita


Hubungi: 017 236 9686 atau 019 6000 654 (Puan Yusra: owner)