Tok Demang Waadat

Tok Demang Waadat
Menyingkap yang tersirat di sebalik yang tersurat

Kitab Ramuan & Petua Perubatan Herba

Wednesday, March 30, 2011

Eskay cabar Anwar saman

Ungkapan 'lawan tetap lawan' sebenarnya bukanlah ucapan kosong. Buktinya, sudah 12 tahun Anwar menghadapi pelbagai cabaran, dugaan, dan ujian.

Bukan kecik anak cabaran yang perlu Anwar tempuh namun tidak sedikitpun mengendurkan semangat juang yang begitu sebati dalam dirinya.

Semarak api dalam dadanya terus menjulang tanpa bosan.

Api itulah juga yang sentiasa membakar semangat para penyokong setianya sehingga ada yang terpaksa mengorbankan pekerjaan tetap dan sebagai penjawat awam.

Biarpun semakin ramai yang meninggalkannya, namun masih ada yang sanggup menggalang nyawa untuk Anwar.

Begitu hebatnya Anwar... itulah sebabnya Demang hairan kenapa dalam berdepan dengan cabaran Saiful dan Umi Afilda Anwar tak semena-mena menjadi kecut, atau lebih tepat lagi... pengecut.

Terbaru, Dato' Eskay yang merupakan sahabat baik Anwar mengeluarkan cabaran agar menyamannya jika beliau berbohong dalam kenyataan mengenai salah laku seks pemimpin utama pembangkang itu.

lihat selanjutnya di blog Papa Gomo

1 comment:

KELISA DURI said...

Pemimpin anugerah tuhan mestilah power bro..... Memanglah kena cabaran berbagai kalau tidak tak terserlahlah harubiru nya..... Tapi yang aku heran sangat dah payah 2 apala yang dok gila sangat nak jadi PM ... sedangkan kemaluan kita pun org. dah sukat panjang pendeknya... Tak kan tak belajak dulu kot... sepandai 2 tupai melompat akhirnya ketanah juga.......

Ramuan & Petua untuk anda

Blog Mesti Jengah

Apa kata anda?

apartmen utk percutian keluarga di Bukit Merah atau Tiara Beach PD

apartmen utk percutian keluarga di Bukit Merah atau Tiara Beach PD
ctc: 019 6000 654 (Yusra)
Kadar mampu sewa untuk kita sama kita


Hubungi: 017 236 9686 atau 019 6000 654 (Puan Yusra: owner)