Tok Demang Waadat

Tok Demang Waadat
Menyingkap yang tersirat di sebalik yang tersurat

Eksklusif untuk anda

Sunday, March 20, 2011

Pemuda PAS pun kecut dengan Karpal

Meremang bulu roma Demang membaca tajuk berita Harakahdaily sebentar tadi.

Manakan tidak, setelah lama membisu pemuda PAS Kelantan akhirnya berani menyatakan pendirian mereka berikutan kontraversi pakatan pembangkang dalam isu judi di Kelantan.

KOTA BHARU, 20 Mac: Dewan Pemuda PAS Negeri Kelantan berdiri teguh dan menyokong sepenuhnya dasar Kerajaan Negeri Kelantan berkaitan dengan isu Judi.


Namun setelah Demang klik paparan selanjutnya, langsung tidak terjumpa walau satupun perkataan mahupun ayat yang menjawab amaran Karpal agar PAS tidak meneruskan enakmen judinya.


Kecewa benar Demang. Malah Demang percaya ramai penyokong PAS tertunggu-tunggu golongan muda PAS akan bertindak secara 'jantan' dalam soal ini.
















"Sapa berani dengan saya? Anwar punya rahsia dalam poket saya saja. Itu budak-budak PAS lagi tarak berani. Saya sebut mahkamah saja, semua kecut telor"

1 comment:

Anonymous said...

Pas Pis Pus...kata berjuang kerana ISLAM, ..tapi bersekongkol gan Komunis (DAP)..Ingat Pas Pis Pus, Komunis tu ada Agenda yang tersirat,Berpolitik menganggap diri seumpama Nabi. Mentafsirkan ayat-ayat Al Quran utk kepentingan Parti...ingatlah Nabi Muhammad berjuang menegakkan ISLAM bukannya berpolitik.

linkwith

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ramuan & Petua untuk anda

Blog Mesti Jengah

apartmen utk percutian keluarga di Bukit Merah atau Tiara Beach PD

apartmen utk percutian keluarga di Bukit Merah atau Tiara Beach PD
ctc: 019 6000 654 (Yusra)
Kadar mampu sewa untuk kita sama kita


Hubungi: 017 236 9686 atau 019 6000 654 (Puan Yusra: owner)