Tok Demang Waadat

Tok Demang Waadat
Menyingkap yang tersirat di sebalik yang tersurat

Eksklusif untuk anda

Thursday, April 14, 2011

akibat perpecahan sesama sendiri

Enam terkorban serangan pertama AS di Pakistan

14/04/2011 4:06am

PESHAWAR, Pakistan 14 April – Pesawat pejuang Amerika Syarikat (AS) melancarkan serangan peluru berpandu buat pertama kalinya sejak Mac lalu menyebabkan enam anggota militan Haqqani terkorban di sempadan Afghanistan.

Pesawat pejuang tanpa juruterbang tersebut melepaskan empat peluru berpandu ke arah sebuah kenderaan yang melalui daerah Waziristan Selatan dan mensasarkan serangan terhadap anggota militan yang dipercayai memasuki Afghanistan untuk menyerang tentera AS.

Menurut pihak berkuasa Pakistan, jumlah kematian kini disahkan seramai enam orang namun ia dijangka akan meningkat. – AFP/Reuters

Itulah 'hadiah' nya jika berbalah sesama sendiri. Kita di Malaysia macamana? Mahukah kita menjadi sebahagian daripada berita di atas?

Malam tadi Raja Putra si pengkhianat negara sudah membuat pengakuan bahawa dia telah diarahkan untuk menimbulkan prajudis melampau agar Najib terhalang daripada menggantikan Paklah.

3 comments:

Anonymous said...

di malaysia akibat perpecahan sesama sendiri akhirnya kalimah allah bolih digunakan olih semua agama. pas yang dulunya memperjuangkan masalah murtad menjadi senyap dan sepi. bahkan menyokong usaha memurtadkan melayu dengan mengeluarkan fatwa bahawa allah adalah hak semua agama. memang tidak dinafikan allah adalah salah satu nama bagi tuhan. kini dengan bangganya kristian mencetak nama allah dalam kitabnya. banggakah nik aziz dengan perkembangan ini. banggakah pas apabila al-kitab ini ada ditangan anak melayu islam. tentu nik aziz bangga, kerana perjuangannya telah berjaya. dan dia memang tak bangga pun jadi melayu. itulah jarum halus kaum kufar dan akibat dari kebodohan kita untuk memahami bahawa itu semua adalah muslihat mereka untuk meruntuhkan islam dan kekuatan bangsa melayu itu sendiri. apabila bansa melayu tidak lagi bangga dengan bangsanya dan tidak akan mempertahankan kelebihan yang termaktud dalam perlembagaan negara maka akan runtuhlah bansa melayu itu dan akan dihinalah melayu itu. jika begitu ke mana perginya islam. kerana kaum kufar sama sekali tidak akan memeluk islam walaupun mereka membaca al quran dan mentarbiah kumpulan islam yang mendengar dengan terlopong.

Anonymous said...

Aku orang bebas..tak sokong sesapa..lantaklah malaysia nak melingkup ka apa ka..ni bala ..akibat terlalu berpolitik!! WEII ORANG POLITIK!! SORANG MEMPERTAHANKAN MELAYU~~!! SORANG LAGI MEMPERTAHANKAN ISLAM!! MAMPUIH LA LAGU NI!!

hangkedee said...

Kalu semua orang bersikap mementingkan diri ini lah jadinya tiada kesepakatan dalam umah.mementingkan diri sendiri dari segi kebendaan malah berpolitik.kalu negara kucar kacir kita nak kemana? bagaimana masa depan anak anak cucu cicit kita.nak menjadi pecacai kafir harbi.Buka mata buka minda akibat kebodohan orang Islam di dunia sekarang kita di tindas secara halus.Mari perhatikan nasib rakyat plastien siapa yang membela di lanyak di hentam sperti binatang setiap hari sehingga kini.Siapa yang membela? jiran jirannya terdekat buat don't no aja

Malah lebih teruk sekarang jiran jirannya ?????tak tahu lah hukum alam atau agenda mereka menjadi semua negara jirannya mengalami krisis yang sedang mengudang anasir anasir" pejajahan secara baru"Apa jadi kepada mesir,libya sudan syria,yaman,algeria.masing masing mementingkan diri sendiri!!!!jiran naif dan daif tidak dapat di bantu terpaksa menahan diri dari bom yang paling tak peri kemaknusian di dunia "Bom SUlphur"Siapa yang berani ada kah Juak juak takbir Pas sanggup kena berjihad kerana Allah di sana?????


Kepentigan Peribadi sehingga sanggup mengadai maruah diri dan agama kerana politik.Dimana selogan membangun bersama Islam Selama ini.setelah berkawan dengan kafir laknattullah semua di gadaikan demi satu UNDI.!!!!!!!

linkwith

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ramuan & Petua untuk anda

Blog Mesti Jengah

apartmen utk percutian keluarga di Bukit Merah atau Tiara Beach PD

apartmen utk percutian keluarga di Bukit Merah atau Tiara Beach PD
ctc: 019 6000 654 (Yusra)
Kadar mampu sewa untuk kita sama kita


Hubungi: 017 236 9686 atau 019 6000 654 (Puan Yusra: owner)