Tok Demang Waadat

Tok Demang Waadat
Menyingkap yang tersirat di sebalik yang tersurat

Kitab Ramuan & Petua Perubatan Herba

Thursday, April 21, 2011

siasatlah sepuas hati

Siasatan kes kematian aktivis DAP Teoh Beng Hock disambung lagi.

Kata Najib dalam hati: "siasat lah sepuas-puas hati korang... apa aku nak takut? Berani kerana benar. Lain le orang tu... suruh bersumpah cara Islam tak nak. Suruh beri DNA untuk dikaji secara saintifik taknak. Suruh hadir mahkamah pun macam-macam alasan diberi."

No comments:

Ramuan & Petua untuk anda

Blog Mesti Jengah

Apa kata anda?

apartmen utk percutian keluarga di Bukit Merah atau Tiara Beach PD

apartmen utk percutian keluarga di Bukit Merah atau Tiara Beach PD
ctc: 019 6000 654 (Yusra)
Kadar mampu sewa untuk kita sama kita


Hubungi: 017 236 9686 atau 019 6000 654 (Puan Yusra: owner)