Tok Demang Waadat

Tok Demang Waadat
Menyingkap yang tersirat di sebalik yang tersurat

Eksklusif untuk anda

Tuesday, April 5, 2011

Video Tulen Pelakon Palsu

Akhirnya video hangat yang dikatakan melibatkan talibarut Amerika keluar di Youtube. Akupun tak ketinggalan menonton sedutannya tadi.

Namun benarkah pelakunya Anwar? Aku tengok memang mirip Anwar tapi ada kejanggalan padanya. Malah tambah menyakinkan aku bahawa ia bukan Anwar.

Rakaman tersebut nampak sangat sengaja dilakonkan. Kenapa wajah pelacur itu boleh nampak jelas manakala wajah kedua-dua jantan sikit-sikit sahaja?

KPN tidak berdusta apabila mengeluarkan kenyataan bahawa video tersebut tulen. Namun itu tidak membawa maksud watak Anwar juga tulen. Seseorang boleh ditampilkan seolah wajah dan susuk tubuh Anwar. Ramai lagi manusia yang seiras laki presiden PKR itu.

Aku percaya, di hujung episod ini Anwar akan tampil dengan bukti dan saksi yang sukar disangkal bahawa dia bukanlah jantan dalam video itu.

DengAn itu PKR akan mendakwa bukan sahaja video itu malah semua tuduhan sebelum ini adalah fitnah semata-mata. Jika video ini boleh direka, apa bezanya dengan kisah dulu?

Bukankah Anwar sudah memberitahu seluruh dunia sebelum ini bahawa semua tuduhan hanyalah rekaan sekumpulan ahli UMNO bagi menyingkirkannya yang sepatutnya menjadi PM.

7 comments:

PAPA GOMO said...

kamu ni nampaknya dah mula menyokong pakatan haram gamaknya....celaka betullah kamu dan pakatan rosak kamu tu>>

Hamdan Rukun said...

TAK PERLU POLEMIK SESAMA SENDIRI. INI BUKAN KERJA UMNO. ITU TRIO T PUN BUKAN LAGI AKTIVIS UMNO.

DS NAJIB TAK PERLUKAN VIDEO NI UNTUK MENANGKAN UMNO/BN. NUAR AKAN KANTOI KERANA AIR MANI DIA ADA DALAM DUBUR SAIFUL.

YAKINLAH UMNO/BN AKAN MENANG JIKA KITA BERJAYA DAFTAR RAMAI PENGUNDI BARU DAN JAGA PENGUNDI LAMA.

MEMANG UMNO SELAMANYA AKAN DIHORMATI DAN DISOKONG JIKA KITA KERJA UNTUK RAKYAT..

eXception said...

Bro... Betul ke yang bg komen tu Papa Gomo? Sebab aku tgk, ruangan komen ko ni ada option untuk Name/URL yang mana orang lain boleh menyamar sbg Papa Gomo, dan link blog beliau... Harap jgn tertipu dgn permainan musuh yang mahu melaga-lagakan kita, andai benar itu Papa Gomo, beliau tak sepatutnya menyerang waadat, walaupun tidak sependapat, ini kerana kita manusia lain-lain cara pemikiran... Ada yang mempunyai pemikiran yang mudah, ada yang mempunyai pemikiran yang teliti...

eXception said...

Papa Gomo hanya akan menggunakan blogger profilenya semasa memberikan komen... Jgn terpedaya dgn manusia yang menyamar sbg Papa Gomo... Siasat sebelum kita memutus ianya benar atau tidak...

http://www.blogger.com/profile/11949601336745430884

Lihat komen Papa Gomo di dalam blog eXception...

http://exception2008.blogspot.com/2011/03/bagaimana-mengelakkan-blog-kena-godam.html

Anonymous said...

Aku kenal papagomo. Tengoklah kat blog beliau. Berlambak komen-komen yang mengutuknya. Tapi takdelah pulak beliau remove atau delete komen-komen tersebut.

Papagomo ni memang seorang yang susah nak terasa walaupun orang kutuk kaw-kaw punya. Sebab itulah sebelum mengaitkan apa-apa komen dengan papagomo, kena selidik dulu betul-betul.

Cheguman said...

Terima kasih kepada semua yg memberi teguran. Demang mohon maaf kerana salah sangka. Memang benar, setelah diperiksa ternyata Papa Gomo tersebut adalah penyamar.

Dan terbukti sekali lagi bahawa puak pembangkang yang berjiwa pembangkang cenderung melancarkan strategi negatif asalkan matlamat tercapai.

Anonymous said...

cheguman

ada laporan yang meng ketengahkan nama nama cheguman sebagai guru yg tak berkaliber dan kuat berpolitik. Bapa kepada anak murid chegu sendiri yg buat laporan. Sian cheguman..silap2 aribulan tangga gaji pun tak naik !! Tak pe chegu..kami semua di belakang chegu!!

linkwith

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ramuan & Petua untuk anda

Blog Mesti Jengah

apartmen utk percutian keluarga di Bukit Merah atau Tiara Beach PD

apartmen utk percutian keluarga di Bukit Merah atau Tiara Beach PD
ctc: 019 6000 654 (Yusra)
Kadar mampu sewa untuk kita sama kita


Hubungi: 017 236 9686 atau 019 6000 654 (Puan Yusra: owner)