Tok Demang Waadat

Tok Demang Waadat
Menyingkap yang tersirat di sebalik yang tersurat

Eksklusif untuk anda

Saturday, May 14, 2011

Nik Aziz keluar fatwa isu video seks

“Orang yang terbabit dalam komplot video berkenaan akan teruk nanti,selagi tak jilat kaki Anwar atas dunia ni,tak boleh masuk syurga dan ini sudah sah (tak masuk syurga).Hanya Allah saja yang dapat mengampunkan dosa mereka.Walaupun orang itu menteri ke,tindakan berkenaan (mengaibkan itu) tetap tidak boleh.Malah kini televisyen dan internet sudah menayangkan (video seks) ke seluruh dunia,pihak berkenaan akan menerima bahana nanti.

“Selagi tidak membuat kenyataan balas atau taubat atau sebagainya, tidak ampun dosa. Untuk menyucikan (hapuskan dosa), hendaklah memohon maaf,” katanya dalam kuliah mingguannya, di Dataran Ilmu,Kota Bharu semalam.

Demang fikir Nik Aziz eloklah kawal sikit mulut tu. Apabila orang dah anggap awak ulama’, kenalah berfikir lama sikit sebelum buat kenyataan.

Apa alasan Nik Aziz bahawa lelaki dalam video itu bukan Anwar? Jika pun Nik Aziz percaya lelaki itu bukan Anwar, beliau perlu kemukakan bukti, fakta, atau sesuatu yang boleh menyokong keyakinannya itu.

Nik Aziz tidak boleh sekadar minta orang ramai terima kata-katanya bulat-bulat. Beliau perlu yakinkan rakyat bahawa lelaki itu bukan Anwar.

Sumber:

1 comment:

Anonymous said...

nik aziz tu ulamak cekelat angin,dia berjuang atas landasan politik dan mabuk kuasa,

linkwith

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ramuan & Petua untuk anda

Blog Mesti Jengah

apartmen utk percutian keluarga di Bukit Merah atau Tiara Beach PD

apartmen utk percutian keluarga di Bukit Merah atau Tiara Beach PD
ctc: 019 6000 654 (Yusra)
Kadar mampu sewa untuk kita sama kita


Hubungi: 017 236 9686 atau 019 6000 654 (Puan Yusra: owner)