Tok Demang Waadat

Tok Demang Waadat
Menyingkap yang tersirat di sebalik yang tersurat

Kitab Ramuan & Petua Perubatan Herba

  • Belajar bekam - Saya pernah ceritakan kesah sepasang auami isteri yang anak2 mereka dihantar belajar ke luar negara dengan perbelanjaan sendiri hasil pendapatan sebagai ...
    12 hours ago

Saturday, July 9, 2011

tian chua, hj hadi ditahan

Berita tangkapan Tian Chua, Hj Hadi tersebar dengan pantas.

Ia adalah umpan bagi memarakkan kemarahan pihak yang simpati pada Ambiga, sipeguam Lina Joy. Memang itupun tujuan demonstrasi.

Kesah mereka ditangkap polis akan dijaja semahunya dalam setiap ceramah dan rapat umum yang akan diadakan sepanjang tahun.

Cerita tersebut akan dijadikan modal bagi menghasut rakyat membenci kerajaan.

Itulah sebenarnya tujuan mereka. Ia akan dicanang hingga ke PRU 13 nanti.

Jahat sungguh komplot Majlis Peguam, Ambiga, dan Anwar. Cerita asal SPR dah luluskan 9 daripada 17 perkara lenyap begitu sahaja. Tawaran SPR untuk berunding baki 8 tuntutan yang tertangguh disebabkan kekangan masa (SPR terpaksa memberi tumpuan pada 16 PRK dalam tempoh 2 tahun) akan disorok dari pengetahuan rakyat.

Mereka amat licik mengeksploitasi rakyat!

Ingat, jika Ambiga dan Majlis Peguam (majoriti dalam majlis peguam ialah bukan-Islam) berani memanipulasi kes murtad dan masuk campur perkara akidah ummat Islam, apa lagi agaknya yang mereka tak sanggup buat?

Masihkah kita mahu menyokong PAS yang berpegang pada ijtihad 'apa sahaja jadi halal asalkan UMNO dapat ditumbangkan'.

Hatta, bersekongkol dalam komplot kafir harbi seperti Ambiga, IFC, dan Majlis Peguam.

1 comment:

Mustaqim said...

Apa lah nak takut sgt dgn Ambiga sekor ni?

Yg Menteri KDN kita kan org Melayu. Hishammuddin mana le keris dia? Bila nak action. Tangkap je lah sekor berok je! Berok betina pulak tu!

Sah Hishammuddin tak ada TELOR.......

Ramuan & Petua untuk anda

Blog Mesti Jengah

Apa kata anda?

apartmen utk percutian keluarga di Bukit Merah atau Tiara Beach PD

apartmen utk percutian keluarga di Bukit Merah atau Tiara Beach PD
ctc: 019 6000 654 (Yusra)
Kadar mampu sewa untuk kita sama kita


Hubungi: 017 236 9686 atau 019 6000 654 (Puan Yusra: owner)