Tok Demang Waadat

Tok Demang Waadat
Menyingkap yang tersirat di sebalik yang tersurat

Eksklusif untuk anda

Wednesday, July 4, 2012



Sebagaimana dulu nampaknya kali ini pun mahkamah tinggi percaya berlakunya penetrasi dubur bekas pembantu anwar iaitu saiful namun kerana masalah kewibawaan bukti maka mahkamah terpaksa mengambil jalan yang lebih selamat dengan tidak mendakwa anwar.

Sebenarnya rakyat Malaysia sudah faham kaedah pengadilan iaitu ramai penjenayah terpaksa dilepaskan kerana masalah yang sama.

Justeru walaupun mahkamah gagal mensabitkan anwar dengan tuduhan namun ia tidak mampu mengembalikan kepercayaan rakyat pada anwar.

Berita penuh:

KUALA LUMPUR 3 Julai - Mahkamah Tinggi di sini dalam alasan penghakiman penuh kes liwat melibatkan Datuk Seri Anwar Ibrahim dan Mohd. Saiful Bukhari Azlan, menyatakan bahawa ada keterangan berlakunya penetrasi dubur bekas pembantu peribadi Ketua Pembangkang itu.

Ia berikutan keterangan tiga doktor Hospital Kuala Lumpur (HKL) yang memberi pandangan berlakunya penetrasi tersebut berdasarkan rumusan pakar kimia, Dr. Seah Lay Hong yang menjumpai sampel-sampel diambil daripada dubur Mohd. Saiful Bukhari mengandungi sperma 'Lelaki Y'.

Hakim Datuk Mohamad Zabidin Mohd. Diah (gambar) bagaimanapun berkata, disebabkan tiada bukti sokongan, adalah tidak selamat untuk mahkamah mensabitkan Ahli Parlimen Permatang Pauh itu dengan tuduhan liwat memandangkan integriti sampel yang diambil telah tergugat sebelum dihantar untuk analisis kimia.

Berdasarkan kenyataan mahkamah tersebut didapati berlaku penerobosan ke lubang dubur saiful cuma tidak dapat dibuktikan 100% bahawa lelaki Y tersebut adalah anwar ibrahim.

Persoalan sekarang ialah jika lelaki itu bukan anwar, maka siapakah lelaki sebenar yang telah...

No comments:

linkwith

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ramuan & Petua untuk anda

Blog Mesti Jengah

apartmen utk percutian keluarga di Bukit Merah atau Tiara Beach PD

apartmen utk percutian keluarga di Bukit Merah atau Tiara Beach PD
ctc: 019 6000 654 (Yusra)
Kadar mampu sewa untuk kita sama kita


Hubungi: 017 236 9686 atau 019 6000 654 (Puan Yusra: owner)