Tok Demang Waadat

Tok Demang Waadat
Menyingkap yang tersirat di sebalik yang tersurat

Kitab Ramuan & Petua Perubatan Herba

Tuesday, January 31, 2017

Minyak naik 20 sen

Lari.. Lari..
Pegang tu... Jangan terlepas.
Hoi... Tarik cepat
Dah... Ambik yang sempat je
Meniarap.. Meniarap...
Tu apsal tengok saja?
Abis la kita...
Bongkar sauh.. . Bongkar sauh..
Yang ni nak letak mana?
Dah.. Tak payah tunggu

Apsal ni?
Entah...
Engkau lari buat apa?
Dah semua orang lari,  aku lari la

Api.. Api..
Eh,  mana ada api..?
Memang la takde.
Abis apsal jerit api2..?
Dah semua orang jerit macam tu.

Oo...
Api.. Api...

Ha3.. Ko pun jerit api gak
Ye la... taknak la nanti orang kata aku gila

Sunday, January 1, 2017

Negarawan tak didendang

Akhirnya tindakan Tun mula membuahkan hasil. UMNO kembali bangkit. Sampah sarap mula ke tepi dalam kesipuan. Yang melondeh akhirnya sendiri terlondeh. Yang terus mara ke depan hanya yang kenal tuhannya.

Demang memerhati dengan cermat tapi waspada. Dalam yakin, masih perlu siaga.

2017 bakal menutup tirai yang terbuka sejak 1999.

Ramuan & Petua untuk anda

Blog Mesti Jengah

Apa kata anda?

apartmen utk percutian keluarga di Bukit Merah atau Tiara Beach PD

apartmen utk percutian keluarga di Bukit Merah atau Tiara Beach PD
ctc: 019 6000 654 (Yusra)
Kadar mampu sewa untuk kita sama kita


Hubungi: 017 236 9686 atau 019 6000 654 (Puan Yusra: owner)