Tok Demang Waadat

Tok Demang Waadat
Menyingkap yang tersirat di sebalik yang tersurat

Eksklusif untuk anda

Monday, July 15, 2019

Bukan sahaja anak remaja orang dewasa pun ada

Masalahnya bukan sahaja sekarang tetapi mungkin meninggalkan parut berkekalan

Sebenarnya banyak isu yang timbul sejak akhir² ini boleh dikupas.

Namun kadang² elok kita perhatikan sahaja dulu. Kita tengok setakat mana permainan mereka.

Sementara saya menyiapkan artikal seterusnya, kita bagi laluan pada penaja untuk berkongsi khasiat produk mereka.

Sebenarnya penaja itu saya sendirilah. Ini ramuan warisan keluarga yang saya warisi dari allahyarham datuk saya iaitu ustaz hj abdul hamid.

Beliau merupakan ulama, perawat kaedah Islam,  pengamal perubatan tradisional, serta doktor homeopaty bertauliah.

Beliau telah menghasilkan buku-buku berkaitan bidang tersebut iaitu buku rawatan Islam,  buku perubatan herba,  dan buku perubatan homeopaty.

Kali ini saya akan berkongsi rawatan jerawat menggunakan herba yang diformulakan oleh beliau lebih 50 tahun dahulu.

Sila klik untuk mengetahuinya

No comments:

linkwith

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ramuan & Petua untuk anda

Blog Mesti Jengah

apartmen utk percutian keluarga di Bukit Merah atau Tiara Beach PD

apartmen utk percutian keluarga di Bukit Merah atau Tiara Beach PD
ctc: 019 6000 654 (Yusra)
Kadar mampu sewa untuk kita sama kita


Hubungi: 017 236 9686 atau 019 6000 654 (Puan Yusra: owner)