Tuesday, April 24, 2012

Syafie Apdal keluar kenyataan nafi skandal dengan artis



Beberapa hari lalu Demang siarkan perkhabaran mengenai dakwaan berlakunya skandal melibatkan seorang menteri dengan seorang artis.

Walaupun artis tersebut tidaklah terkenal sangat namun kerana ia melibatkan menteri maka Demang gesa agar pertuduhan tersebut diberi jawapan oleh pihak berkenaan.

Nampaknya Syafie Apdal tidak perlu menunggu lama kerana hari ini beliau telah mengeluarkan kenyataan rasmi menafikan perkara tersebut.

Sebenarnya pertuduhan yang dibuat pembangkang bukanlah secara terus tetapi lebih pada cubaan mengaitkan satu kes lain yang melibatkan perkara lain.

Dah nama pembangkang, macam tu lah. Kait mengait perkara biasa sebab mereka memang terkenal dengan 'telunjuk lurus kelingking mengait'.

Demang masih ternanti-nanti jika ada orang PKR yang berani untuk bertanya secara berdepan pada Anwar benarkah pertuduhan yang dibuat orang ramai selama ini?

Rasanya dah lebih 10 tahun Demang menunggu kenyataan rasmi Anwar sebagaimana yang telah dibuat Syafiee Apdal pagi tadi.

No comments:

Post a Comment

Sesiapa sahaja boleh memberikan komen. Jika anda perlu menyembunyikan identiti anda, sila masukkan nama samaran yang konsisten agar memudahkan rujukan perbahasan.

Sikap berhemah dan bertanggung jawab anda amat dihargai.

Komen pro atau kontra amat dialu-alukan namun biarlah dibuat secara beradab.

Terima kasih.