Tok Demang Waadat

Tok Demang Waadat
Menyingkap yang tersirat di sebalik yang tersurat

Kitab Ramuan & Petua Perubatan Herba

Sunday, December 19, 2010

Chegubard gadai prinsip


Telahan Demang bahawa Anwar akan berbuat sesuatu bagi memujuk Chegu Bard terbukti benar apabila anak murid kepada sahabat Demang itu kini dilantik sebagai Timbalan Setiausaha Agung PKR.

Sekaligus perlantikan tersebut menghapuskan kenyataan Chegu Bard sendiri sebelum ini yang berkata, dia tidak akan menerima sebarang jawatan yang dilantik sebaliknya memilih untuk aktif dalam NGO sebagai presiden.

Nampaknya Chegu Bard akan meneruskan agenda politiknya bersama T.Kumar, Steven Choong dan Ignatius Darell Leiking dalam menentang kerajaan.

Seorang teman Demang yang sebelum ini aktif dalam PKR berkata: “piirah... cakap tak serupa bikin.”

Sahabat Demang, Desperado (http://pilihan-anda.blogspot.com) kata: “biasalah tu...”

Demang malas nak kata apa-apa... orang politik memang begitu. Sukar dipercayai.

1 comment:

Anonymous said...

Hahaha... dh terbukti arini, si badigol tu dpt jawatan Timb Setiausaha Agong, duduk bawah Ciputdin jerawat batu. Lagi kuat si badigol tu akan melalak dlm PKR nnt, antar surat terbuka ke sana dan ke sini sbb itu je yg dia pandai selama ni pun. Mengarang surat karangan... kah.. kah.. kah....

Macam ni kita nk kata si badigol tu akan masuk parti KITA @ UMNO??? Percayalah, selagi bapa sedara ipar (anuaaww) dia tu jd pemimpin PKR, selagi tu si badigol ni akan duduk bawah ketiak anuaaww peliwat tu. Duduk bawah ketiak je, bukan duduk depan anu anuaawww. Anuaaw pun tak selera tgk badigol yg perasan konon2 hensem sgt tuh. Kah.. kah.. kah....

Ramuan & Petua untuk anda

Blog Mesti Jengah

Apa kata anda?

apartmen utk percutian keluarga di Bukit Merah atau Tiara Beach PD

apartmen utk percutian keluarga di Bukit Merah atau Tiara Beach PD
ctc: 019 6000 654 (Yusra)
Kadar mampu sewa untuk kita sama kita


Hubungi: 017 236 9686 atau 019 6000 654 (Puan Yusra: owner)