Tok Demang Waadat

Tok Demang Waadat
Menyingkap yang tersirat di sebalik yang tersurat

Eksklusif untuk anda

Friday, April 23, 2010

Lagi fakta Zaid Ibahim tak patut dipilih

Sebagaimana dijanjikan Demang siarkan beberapa maklumat tambahan mengenai calon PKR Parlimen Hulu Selangor yang Demang terima daripada Panglima Perang Cyber tengahari tadi.

Sebagai peringatan, Demang bentangkan dalam blog ini untuk pengunjung nilai sendiri menggunakan kewarasan dan kematangan yang dimiliki berkenaan maklumat tersebut.

Pada setiap baris maklumat tersebut Demang nyatakan pandangan peribadi Demang tentang kesahihan maklumat.

...

8. Zaid Ibrahim ketika dalam Parlimen (2001) meminta supaya lumba kuda diiktiraf sebagai penyumbang dana kepada aktiviti sosial.

Demang telah bincangkan tentang maklumat ini pagi tadi. Petang ini Demang tak nak komen lagi. Dari segi kesahihan, anda boleh rujuk rekod parlimen.

9. Zaid punya rumah di Melborne satu kawasan dengan YB Kalabakan, lepas dia kalah PRK Hulu Selangor, Zaid akan terbang ke Melborne lepaskan gian araknya.

Maklumat ini Demang kategorikan sebagai setaraf dengan maklumat yang biasa disebarkan oleh blog pembangkang. Justeru Demang anggap maklumat ini 'daif' walaupun perawinya boleh dipercayai.

10. Zaid penganjur parti-parti Ball dimana Arak dan Perempuan menjadi hidangan utama.

Maklumat ini juga Demang kategori sebagai 'daif' dan setaraf dengan khabar angin yang sering dimainkan pembangkang sebelum ini. Demang abaikan.

11. Zaid Menggadai bangunan UMNO pd tahun (2004) tanpa pengetahuan AJK Bahagian, selepas diperiksa dgn Suruhanjaya Security, rupa2nya bangunan itu telah digadainya.

Maklumat ini dikira sahih kerana mempunyai fakta yang lengkap serta boleh dirujuk. Perawinya juga seorang yang dipercayai.

Sekian.

No comments:

linkwith

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ramuan & Petua untuk anda

Blog Mesti Jengah

apartmen utk percutian keluarga di Bukit Merah atau Tiara Beach PD

apartmen utk percutian keluarga di Bukit Merah atau Tiara Beach PD
ctc: 019 6000 654 (Yusra)
Kadar mampu sewa untuk kita sama kita


Hubungi: 017 236 9686 atau 019 6000 654 (Puan Yusra: owner)