Tok Demang Waadat

Tok Demang Waadat
Menyingkap yang tersirat di sebalik yang tersurat

Eksklusif untuk anda

Friday, March 8, 2013

Surat su wanita pkr kepada hj hadi tentang anwar


Surat di atas disiarkan portal sensasi Malaysia Kini yang dimiliki Raja Petra Kamarudin.

Berikut adalah teks yang ditaip semula:

YB Tuan guru Dato’ Seri Hj Abdul Hadi Awang
Pejabat Agung PAS Pusat
No. 38-A Jalan Raja Laut
50350 Kuala Lumpur 

4 Mac 2013

Saya Mohd Fareez Kamal Intidzam, 890625-10-5273, mengakui bahawa saya adalah seorang ahli parti keadilan rakyat dan merangkap selaku Setiausaha Politik kepjada YB Zuraida Kamaruddin (Ahli Parlimen Ampang / Ketua Wanita Keadilan) sejak tahun 2008.

Saya juga mengakui bahawa mempunyai hubungan yang amat rapat dengan Dato’ Seri Anwar Ibrahim, (Ketua Umum Keadilan) di mana sejak tahun 2008 saya dan Anwar amat dicemburui oleh isteri beliau, dan anaknya Nurul Izzah Anwar.

Maka saya dengan ini meminta jasa baik tuan guru untuk menyelamatkan plihanraya ini dari sikap negative Wan Azizah dan Nurul Izzah yang mahu menghancurkan sesiapa sahaja yang dilihat rapat dengan Anwar Ibrahim.

Saya berpendapat hanya tuan Guru seorang sahaja, selaku Presiden Pas yang mampu mendesak Wan Azizah untuk undur diri dari jawatan Presiden sebelum menjelang PRU13. Lagipun wan azizah tidak boleh bertanding Parlimen, maka apa gunanya jadi Presiden jikalau tidak boleh bertanding kerusi parlimen. Ini sesuatu yang amat memalukan PR.

Ramai Ahli-ahli keadilan yakin dengan kewibawaan YB Azmin Ali yang dilihat memang layak dan mampu memimpin ke arah kecemerlangan PR pada PRU13.

YB Azmin seorang pemimpin yang lengkap dan tidak seperti Wan Azizah yang saya yakin semua pihak Pakatan akui, hanya sebagai proxy tanpa kewibawaan kepimpinan dan suka berpura-pura tidak tahu dalam perbagai perkara dan isu.

........

Demang nampak banyak kecelaruan dalam surat tersebut. Selain kecelaruan terhadap si penulis surat, tindakan Malaysia Kini menyiarkan surat yang ditujukan pada Presiden PAS itupun turut mengundang keliru.

Surat tersebut juga seolah tiada tujuan yang jelas dari segi tuntutannya. Siapalah Haji Hadi untuk menyelesaikan masalah dalaman keluarga Anwar Ibrahim sedangkan umum mengetahui Hadi dan Anwar bukanlah ngam sangat.

Malah untuk menasihati pimpinan PAS pun Hj Hadi selalu gagal.

Bagi Demang ini hanyalah mainan politik RPK semata-mata.

Mari kita tunggu dan lihat sambungan drama bersiri ini.

No comments:

linkwith

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ramuan & Petua untuk anda

Blog Mesti Jengah

apartmen utk percutian keluarga di Bukit Merah atau Tiara Beach PD

apartmen utk percutian keluarga di Bukit Merah atau Tiara Beach PD
ctc: 019 6000 654 (Yusra)
Kadar mampu sewa untuk kita sama kita


Hubungi: 017 236 9686 atau 019 6000 654 (Puan Yusra: owner)