Tok Demang Waadat

Tok Demang Waadat
Menyingkap yang tersirat di sebalik yang tersurat

Eksklusif untuk anda

Monday, January 5, 2009

ISU PALESTIN DAN GESAAN BOIKOT BARANGAN ISRAEL / USA

Bangkitlah sekalian manusia yang tertindas. Kita bersatu menentang kezaliman. Perancangan besar Yahudi ialah menghapuskan semua agama di dunia. Jangan ingat hanya Islam sahaja yang Yahudi benci. Dendam mereka terhadap semua kaum lain tidak pernah pudar dan mereka sedang melaksanakan misi dendam mereka.

Berikut adalah resolusi BPN merujuk perkara ini.

Resolusi bertajuk : ISU PALESTIN DAN GESAAN BOIKOT BARANGAN ISRAEL / USA


1. Kami ahli BPN sebulat suara mengutuk sekeras-kerasnya kekejaman tentera Israel keatas umat islam di bumi palestin' Kami juga mengesa agar semua blogger diMalaysia tanpa mengira idelogi agar bersama-sama mengutuk perbuatan yang tidak berperikemaknusiaan tersebut.


2.Pengguna Islam Digesa Boikot Barangan Yahudi/ US . Marilah kita bersama-sama melaksakan kewajipan agar penghinaan kepada Islam mendapat pembalasan sewajarnya.


3. Kami juga menggesa agar pihak PBB lebih bertegas dalam menagani isu pencerobohan ini dan mendesak pihak Amerika agar berhenti dari terus menyokong tindakan dan polisi ketenteraan zionis tersebut.


4. Kami juga mengesa agar pihak kerajaan menghantar memorandum bantahan kepada Negara Israel dan Amerika terhadap pencerobohan ini. Sekiranya pihak Negara Amerika masih terus juga meneruskan dasar polisi luar mereka menyokong dan membantu pihak Yahudi Zionist maka kami mengesa pihak kerajaan Malaysia memutuskan perhubungan diplomatik dengan mereka.


5. SEMUA BLOGGER DIGESA MENYEBAR LUASKAN RESOLUSI INI DAN MENGHANTARNYA KEPADA MEDIA MASSA DAN ELETRONIK SERTA MENAMPAL DI MANA MANA FORUM ATAU MYSPACE ATAU YOUTUBE ATAU KOMEN BAGI MEMASTIKAN KESAN OPTIMUM GERAKAN INI


6. BPN mengesa agar pertubuhan OIC memainkan peranan mereka dengan lebih berkesan lagi serta bersatu dalam menangani situasi yang melibatkan negara Islam serantau.Semua negara OIC diminta untuk mendesak PBB agar bertegas dalam isu Palestin.


7. BPN menggesa semua ahli BPN dan juga para blogger menyiarkan logo BOIKOT ISRAEL USA dan Link senarai barangannya di blog blog masing masing demi agama bangsa dan negara kita.


Disediakan oleh :Panglima Perang CyberYdp Blogger Pembela Negara ( BPN )
http://penembak-tepat.blogspot.com/

5 comments:

aperpunbole said...

salam...

bole ke klu listkan semua barang2 keluaran US / Isreal supaya semua org tahun bukan hanya terhad kepada pembaca blog. saya cadangkan kluarkan list barangan kemudian distribute secara melampirkannya kepada setiap akhbar2...

Cheguman said...

aperpunbole,
Saya setuju cadangan tu. Selain itu SMS pun boleh. Sebelum tu kita perlu dapatkan senarai produk US.

Opah said...

Salam Maal Hijrah buat Demang,

Opah setuju sangat boikot ni selain dari solat hajat dan doa , negara -negara sekutu arab yang tak bersatu(motif mereka sendiri) pun patut disedarkan juga. Betul tak Demang? Kalau umat Islam semua bersatu dalam satu wadah opah rasa tidak ada yang mustahil...

GPU said...

salam ukhwah ....ana setuju apa yang di katakan oleh semua ...jemput lah ke blog ana semua ....inilah di katakan perjuangan dengan menggunakan akal,tangan dll..insyaallah setiap jari yang kita tkan pada keyboard menjadi saksi di akhirat kelak...k.salam

manan said...

nie list barangan tersebut, sebar kn kepada semua

http://www.inminds.com/boycott-brands.html

linkwith

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ramuan & Petua untuk anda

Blog Mesti Jengah

apartmen utk percutian keluarga di Bukit Merah atau Tiara Beach PD

apartmen utk percutian keluarga di Bukit Merah atau Tiara Beach PD
ctc: 019 6000 654 (Yusra)
Kadar mampu sewa untuk kita sama kita


Hubungi: 017 236 9686 atau 019 6000 654 (Puan Yusra: owner)