Tok Demang Waadat

Tok Demang Waadat
Menyingkap yang tersirat di sebalik yang tersurat

Kitab Ramuan & Petua Perubatan Herba

Monday, August 2, 2010

isteri muda


Apabila Anwar Ibrahim disingkir daripada UMNO dan BN 10 tahun lalu maka isu terbesar yang dijajanya ialah nepotisme dan kronisme yang didakwa berleluasa dalam kerajaan.

Kenyataan tersebut segera disambut dengan laungan reformasi agar dilakukan pembersihan segera terhadap kerajaan.

Pembersihan yang dimaksudkan bukanlah dengan menyapu semua sampah sarap yang bertaburan di dalam rumah malah dengan rumah-rumah itu pun hendaklah dibuang sekali. Pendekata, bukan setakat marahkan nyamuk kelambu dibakar malah dengan bilik-biliknya sekali disuruh bakar! ...tau tak apa.

Adakah benar perjuangan Anwar membasmi kedua-dua gejala tersebut kerana sayangkan negara? Adakah Anwar bebas daripada salah laku kuasa? Bagaimana pula dengan pembesar-pembesar yang menyokongnya?

Ataukah mereka sekarang sudah insaf dan bertaubat nasuha? Lihat pendedahan ini.

6 comments:

ISAC said...

PKR - Parti Kaum Kerabat & Rakan-rakan...

Anak bini masuk sekali, sekejap lagi menantu dll...

Takat Khalid Ibrahim bawak masuk bini ke gal fren ke... Apa lah sangat...

Soalan penulis, kalau yang ada gal fren ramai mcm mana? Kang bila gaduh ada yang tarik-tarik rambut...

ISAC said...

Silap-silap bila bergaduh di antara gal fren ada yang tertunjukkan video lucah pulak...

C L J said...

Dah banyak kali tobat dah. Tobat olok olok...... supaya masih lagi dapat mencuri peluang memakmur diri sendiri ..... memang geng begini tak boleh habis punya .... ia dah lahir sejak mula adam dijadikan dan dah bersumpah untuk buat kerja menyesatkan sehingga akhir zaman. Persoalannya kita ??? Bagaimana ????

karok said...

orang hipokrit memang begitu. Dia buat dia tuduh orang lain buat. Dia mencuri dia tuduh orang lain mencuri. Satu sahaja yang dia tak tuduh, dia main buntut orang dia tak tuduh oarng main buntut dia. Itu lah biawak sesumpah yang sebenar. Anw...

Anonymous said...

itu bini muda khalid gagak kan? tak berapa moleklah selera si gagak tu, carilah yang pasai sikit hehehe....

Anonymous said...

N ajis kata anwar macam rasulullah...
astaghpirullah, sesat dah orang tua ni al juburi dah anggap rasul.

Ramuan & Petua untuk anda

Blog Mesti Jengah

Apa kata anda?

apartmen utk percutian keluarga di Bukit Merah atau Tiara Beach PD

apartmen utk percutian keluarga di Bukit Merah atau Tiara Beach PD
ctc: 019 6000 654 (Yusra)
Kadar mampu sewa untuk kita sama kita


Hubungi: 017 236 9686 atau 019 6000 654 (Puan Yusra: owner)