Tok Demang Waadat

Tok Demang Waadat
Menyingkap yang tersirat di sebalik yang tersurat

Kitab Ramuan & Petua Perubatan Herba

Wednesday, May 4, 2011

singkir pelajar lawan kerajaan

Harakah melaporkan:
"KUALA LUMPUR, 4 Mei: Sekumpulan mahasiswa yang menggelarkan diri mereka sebagai Gerakan Mahasiswa Selamatkan Rakyat (GMSR) akan mengadakan Jelajah Mahasiswa Selamatkan Rakyat ke seluruh negeri di Malaysia untuk turun kepada masyarakat."

Apa pandangan anda?

Demang rasa kita tak perlu pandang-memandang lagi-lah. Gerakkan sahaja jentera bagi mengesan dan mengenal pasti pelajar yang terlibat.

Kemudian, ambil tindakan yang wajar dan setimpal.

Demang yakin tiada ibu bapa yang merestui anak mereka masuk campur dalam politik kiri yang bakal menjejas masa depan.

Ugut? Terpulanglah apapun istilah yang anda mahu gunakan. Jika takut dihentam ombak jangan berumah di tepi pantai. Kalau berani, sertailah gerakan tersebut dan bersedialah dengan akibatnya.

Sumber:
http://bm.harakahdaily.net/index.php/berita-utama/3106-jelajah-mahasiswa-selamatkan-rakyat-diteruskan

3 comments:

Anonymous said...

Amanah yang patut di galas olih semua pelajar ialah menetukan masa depan anak bangsa kita berpelajaran dan ketinggalan didalam pelajaran. Pada pandangan saya kalau mereka hendak libatkan diri mereka didalam politik, mereka harus lah berhenti atau memberi laluan kepada pelajar lain yang hendak dan memerlukan biasiswa dan PTPTN koata mereka untuk meneruskan pengajian. Mereka tidak harus sibuk dengan politik sebab mereka masih lagi cetek lagi pengalaman berpolitik dan mudah di pergunakan olih parti parti politik yang mungkin hendak meneruskan agenda politik mereka untuk menjatuhkan kerajaan yang ada sekarang.

Jadi lah pelajar yang berkualiti dan bukan nya hanya kuantiti.

YB Raz said...

salah tu cikgu..bukan tak ada ibubapa yang tak restu..sebaliknya ibubapa pelajar ni sebenarnya dah memang orang pas..dah memang kepala wayar pasang sebelah kiri je..tu sebab dapat anakpun kepala wayar belah kiri..

tak peliklah ni cikgu..dah anak puak pas..memang tak boleh nak diselamatkan lagi..kita serahkan jelah pada Allah..moga moga pintu hati mereka terbuka untuk kembali ke pangkal jalan.

Anonymous said...

Minta je yang ibu bapa orang PAS ni melutut kaki DAP untuk dapatkan biasiswa DAP nak tengok dapat tak?

Ramuan & Petua untuk anda

Blog Mesti Jengah

Apa kata anda?

apartmen utk percutian keluarga di Bukit Merah atau Tiara Beach PD

apartmen utk percutian keluarga di Bukit Merah atau Tiara Beach PD
ctc: 019 6000 654 (Yusra)
Kadar mampu sewa untuk kita sama kita


Hubungi: 017 236 9686 atau 019 6000 654 (Puan Yusra: owner)