Tok Demang Waadat

Tok Demang Waadat
Menyingkap yang tersirat di sebalik yang tersurat

Kitab Ramuan & Petua Perubatan Herba

Tuesday, May 3, 2011

terbaru: bukan Anwar sebenar dalam video seks

Demang pun tidak terfikir sebelum ini. Demang baru terfikir teori terbaru ini melalui komen seorang pengunjung tidak bernama dalam posting petang tadi.

Baca komen tersebut:

Sepatutnya Anwar Ibrahimlah yang menjalani ujian ini..betul atau tidak DIA yang dalam video itu atau pun HANTU RAYA dia...


Ini orang lain yang dah bersumpah dengan nama Allah pula yang kena jalani ujian bohong atau tidak. Patutlah PAS semakin teruk..orang macam Husam ni berlambak. Ketua Pengelapan PAS pun tuduh UMNO terdesak nak ajak berdamai..sebenarnya PAS lah terdesak sanggup bersekongkol dengan Anwar Ibrahim dan DAP semata mata kerana Undi.


Tak sangka mereka kata mereka perjuangkan Islam tapi sanggup berbohong dan hidup dalan Penafian semata-mata kerana Anwar Ibrahim. Untunglah Anwar, dia yang syok orang lain yang kena tuduh dan hentam. Terhutang budilah Anwar pada PAS, tentu cek besar menunggu PAS."


Abaikan perenggan lain dan beri tumpuan di perenggan pertama tadi pada perkataan yang ditulis dengan huruf besar: HANTU RAYA.

Ya. Barangkali lelaki yang 'berpencak' dalam video itu ialah Hantu Raya belaan Anwar dan bukanlah Anwar sebenar. Bukankah hantu raya mampu menyerupai tuannya.

Cis! tak terfikir langsung Demang sebelum ini.

Itulah sebabnya Kak Wan tak percaya yang lelaki itu adalah suaminya sebab lakinya itu memang ada sepanjang malam dengan dia.

PERHATIAN:
Sila perhatikan betul-betul foto di atas. Yang mana satu 'belaan' dan yang mana satu 'tuannya'?

4 comments:

Anonymous said...

kalu semua tak mahu payah la nak kata. ni aku nak suruh yang last lagi kaw punya, iaitu suruh la nwar tu buat sembahyang hajat dan baca yasin selama 40 malam dan seramai 40 orang setiap malam. doakan agar pelakun yang menyerupai anwar yang dok bantai cina doll itu menjadi gila meroyan atau mendapat penyakit yang tiada ubatnya di dunia ini. kerana saya percaya lelaki misteri itu mungkin hantu raya anwar ataupun lelaki yang benar-benar mirip anwar tetapi bukan anwar. khalifah majlis tu bolih mulakan dengan nik ajis, hj hadi, mahfuz, azmin ali, ustaz badrul amin, sam ketot serta ramai lagi. tentu mereka berani buat kerana lelaki misteri itu bukan anwar. apakata bloger pro kerajaan cabar bloger pro pembangkang dan pimpinan tertinggi pembangkang buat amalan yasin 40 ini. sure makin cepat allah tunjukan kebenaran. kerana saya yakin depa pun tahu kelebihan yasin 40 ini.

Anonymous said...

tahniah kerana anda mencadangkan perkara demikian sebab anda adalah insan yang tak faham dengan agama islam. hang nak gunakan agama dalam yang sedemikian. hang nak menjahanamkan negara ini. fikiran hang adalah seolah2 dah terlalu ikutkan nafsu...politik hang adalah politik menghalalkan cara dan bukan mengikut aturan agama. anda memang suka negara ini kucar_kacir. sedarlah sebelum terlambat.. kawan tidak memihak kepada anuar ibrahim tetapi mahu berada di temapt yang dijalan yang lurus...

usin said...

adeh!! hantu raya dh boleh jd pelakon le sekarang. siap lekat dlm gambar lg tu. sapa2 ada bela hantu raya kompem jd kaya raya lepas ni, sewakan hantunya jd pelakon....

hangkedee said...

Raja lawak msia.Hantu raya ada kaki,perle bengkok...

Ramuan & Petua untuk anda

Blog Mesti Jengah

Apa kata anda?

apartmen utk percutian keluarga di Bukit Merah atau Tiara Beach PD

apartmen utk percutian keluarga di Bukit Merah atau Tiara Beach PD
ctc: 019 6000 654 (Yusra)
Kadar mampu sewa untuk kita sama kita


Hubungi: 017 236 9686 atau 019 6000 654 (Puan Yusra: owner)