Tok Demang Waadat

Tok Demang Waadat
Menyingkap yang tersirat di sebalik yang tersurat

Eksklusif untuk anda

Monday, June 28, 2010

membenteras judi atau hapuskan UMNO?


Tak usahkan judi, jika perlu DAP akan haramkan penjualan babi di Pulau Pinang seandainya itu boleh memberi kelebihan politik kepada mereka.

Maka PAS pun riuh rendah mengatakan bahawa mereka telah berjaya mentarbiah parti chauvinis tersebut serta kaum cina di Malaysia untuk memahami ajaran Islam!

Demang katakan: "cukuplah hanya penyokong tegar PAS sahaja yang terus diperbodoh DAP. Majoriti orang Melayu tidak akan begitu mudah memasuki perangkap DAP@PAP@Lee Kuan Yew.

Tinjauan Demang di Kedah baru-baru ini mendapati walaupun ramai yang tertarik dengan corak pemerintahan Azizan namun mereka sedar kemenangan pembangkang hanya membuka peluang untuk DAP memerintah Malaysia. Ternyata semakin ramai orang Melayu yang tahu tentang 'grand design' DAP menakluki Tanah Melayu melalui penguasaan politik di negeri-negeri Pantai Barat serta teori 'Chinese Belt'.

Paling Demang tidak sangka ialah apabila anak muda yang sebelum ini cenderung pada PAS juga melahirkan rasa terkilan yang amat sangat dengan nasib malang Pulau Pinang yang jatuh ke tangan DAP. Malah anak muda tersebut memberitahu Demang bahawa itu adalah 'jalan' untuk DAP menguasai negeri lain pula!

Bagi pembaca Waadat, Demang kini tidak lagi begitu berkias dalam menulis. Hal ini kerana perjuangan kita sudah memasuki tahap kedua iaitu 'membenteras'.

Yang penting, Demang akan terus mengungkap apa yang tersirat di sebalik tindakan kerajaan dan pembangkang dalam 'games' mereka.

Kali ini Demang nak beritahu bahawa apabila DAP Pulau Pinang mengharamkan judi, mereka sebenarnya sekadar mahu menghapuskan UMNO. Nanti apabila mereka menguasai politik Malaysia, semuanya akan dikembalikan seperti asal. Bahkan lebih teruk lagi!



foto hiasan:
ubud cockfight
whirlwind_hea... flickr.com

1 comment:

melayuangkat said...

Salam Cheguman,

Apa khabar?

DAP seperti orang mengantuk, jalang yang menyorongkan bantal tu bermula dengan tangan kotor Anwar Ibrahim dan isteri setianya.

Hari ini adalah hasilnya..betul tak? Mereka duaalah yang memukaddmahkannya...

linkwith

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ramuan & Petua untuk anda

Blog Mesti Jengah

apartmen utk percutian keluarga di Bukit Merah atau Tiara Beach PD

apartmen utk percutian keluarga di Bukit Merah atau Tiara Beach PD
ctc: 019 6000 654 (Yusra)
Kadar mampu sewa untuk kita sama kita


Hubungi: 017 236 9686 atau 019 6000 654 (Puan Yusra: owner)