Tok Demang Waadat

Tok Demang Waadat
Menyingkap yang tersirat di sebalik yang tersurat

Eksklusif untuk anda

Thursday, May 12, 2011

ulama saran Anwar balas sumpah


Pengerusi Jawatankuasa Kerja Himpunan Ulama Muda Malaysia, Ustaz Fathul Bari berkata, Anwar Ibrahim perlu melakukan sumpah laknat bagi menjawab balik sumpah laknat yang telah dilakukan oleh Datuk Shazryl Eskay Abdullah .

"Sebenarnya,sekiranya sebelah pihak telah bersumpah laknat,maka perlu sebelah pihak lagi membalas dengan melakukan sumpah laknat juga.Kalau dia tidak menafikan dengan menjawab melalui sumpah laknat maka sama seperti ia mengiayakan apa yang telah terjadi.

“Sehinga kini rakyat masih menunggu sekiranya Anwar Ibrahim bersedia untuk bersumpah laknat. Sekiranya Anwar bersedia, maka itu adalah jalan penyelesaian terbaik.Sekiranya masih lagi berada diperingkat tidak sanggup, maka ianya akan terus menjadi tanda tanya kepada seluruh rakyat Malaysia.

“Anwar perlu sedar,sekiranya isu ini berpanjangan ianya boleh menyebabkan perpecahan yang berterusan.Perpaduan tidak akan dapat dicapai sekiranya Anwar enggan melakukan sumpah laknat dan isu ini terus diperbesar-besarkan oleh media.

“Sekiranya Anwar ingin membersihkan namanya sekaligus mengelakkan perpecahan di kalangan umat Islam, dia perlu melakukan sumpah laknat,” katanya ketika ditemui di program forum ’65 tahun UMNO’ di PWTC di sini, hari ini.


Sumber:
Badut Rakyat

No comments:

linkwith

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ramuan & Petua untuk anda

Blog Mesti Jengah

apartmen utk percutian keluarga di Bukit Merah atau Tiara Beach PD

apartmen utk percutian keluarga di Bukit Merah atau Tiara Beach PD
ctc: 019 6000 654 (Yusra)
Kadar mampu sewa untuk kita sama kita


Hubungi: 017 236 9686 atau 019 6000 654 (Puan Yusra: owner)