Tok Demang Waadat

Tok Demang Waadat
Menyingkap yang tersirat di sebalik yang tersurat

Eksklusif untuk anda

Thursday, September 1, 2011

PAS penuhi syarat komunis

PAS sudah boleh diisytihar sebagai ranting komunis cawangan Malaysia apabila 3 pemimpin termasuk Timbalan Presiden merestui dan menyokong serangan komunis ke atas balai polis Bukit Kepong pada tahun 1950.

Untuk makluman, serangan yang membunuh hampir semua pegawai polis (dan anak isteri) berbangsa Melayu dan beragama Islam itu dilancarkan oleh sekumpulan komunis berbangsa cina tetapi dikatakan diketuai seorang Melayu.

Jadi janganlah hairan sangat apabila ada orang Melayu yang menyokong komunis di zaman sekarang.

Mujahid yang juga anak Yusof Rawa mendakwa serangan tersebut adalah untuk membebaskan Tanah Melayu daripada penjajah Inggeris tetapi tahukah Mujahid bahawa jika komunis berjaya siapakah yang akan memerintah Tanah Melayu? Adakah selepas Inggeris dihalau, komunis akan menyerahkan Tanah Melayu kepada orang Melayu?

Tahukah Mujahid bahawa orang Melayu ketika itu sedang berunding untuk mendapat kemerdekaan dengan mengekalkan penguasaan orang Islam di Tanah Melayu?

Sedarkah Mujahid bahawa komunis sedang bersaing dengan orang Melayu untuk menguasai Tanah Melayu? Tak ingatkah Mujahid bahawa pendirian asal orang Melayu ialah meminta Ingeris menghantar pulang imigran ke negara asal mereka?

Sebenarnya itulah antara sebab utama komunis melancarkan serangan bagi merampas Tanah Melayu daripada Inggeris. Mereka tidak mahu dihantar pulang dan dalam masa yang sama ingin menguasai Tanah Melayu.

Lebih tepat lagi cina komunis tidak mahu orang Islam membentuk kerajaan di Tanah Melayu. Hal ini sangat wajar kerana komunis memang anti agama!

1 comment:

Jeepers Creepers said...

pas dah terdesak dapatkan undi kaum cina sampai sanggup buat apa saja.

linkwith

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ramuan & Petua untuk anda

Blog Mesti Jengah

apartmen utk percutian keluarga di Bukit Merah atau Tiara Beach PD

apartmen utk percutian keluarga di Bukit Merah atau Tiara Beach PD
ctc: 019 6000 654 (Yusra)
Kadar mampu sewa untuk kita sama kita


Hubungi: 017 236 9686 atau 019 6000 654 (Puan Yusra: owner)