Tok Demang Waadat

Tok Demang Waadat
Menyingkap yang tersirat di sebalik yang tersurat

Kitab Ramuan & Petua Perubatan Herba

Monday, January 9, 2012

Anwar dakwa saiful pula

Episod Saiful dakwa Anwar berakhir pada pusingan pertama pagi ini.

Keputusan sudah diketahui. Anwar diputuskan tidak bersalah.

Demang tak tahu lah samada 'tidak bersalah kerana tidak meliwat' atau 'tidak bersalah kerana meliwat suka sama suka' sebagaimana dakwaan Karpal sendiri.

Sambil kita menerima samada dengan terbuka (atau tertutup) keputusan mahkamah itu apa kata kita jengah sekejap nasib Saiful?

Benarkah Saiful sengaja mereka cerita?

Ertinya perlu ada pusingan kedua iaitu Anwar pula mendakwa Saiful memfitnah.

posted from Bloggeroid

3 comments:

Wak Long Man said...

Saiful tak perlu minta maaf jika benar anwar melakukannya .... Anwar lepas tuduhan kerana anwar takut nak bagi DNA.Dan jika anwar ebenar2nsetuju beri DNA ... Kita tentu dpt pastikan yang mana benar dan yang mana salah. Bak kata pepatah melayu >>> Berani kerana benar , takut kerana bersalah... Siapa diantara kita yg boleh pastikan yg sebenar2nya Anwar tidak bersalah. Alasan hakim pendakwa gagal dptkan DNA anwar ibrahim. Ttidak bermakna kejadian liwat tidak berlaku. Yg pasti sama ada saiful atau anwar bersalah .. kini hanya ALLAH Yg Bijaksana yg akan menghakimi mereka berdua .. Bukannya kita.

Mae said...

DSAI orang baik-baik, dia tak perlu saman balik Saiful

Anonymous said...

Nak trkluar bijik mata bila baca statement , "DSAI orang baik2.." tapi bak kat ceta PRaamlee, "baekk ada makna tu...".Org mcm ni nak tido sekatil pun seriau chek ooiii...

Ramuan & Petua untuk anda

Blog Mesti Jengah

Apa kata anda?

apartmen utk percutian keluarga di Bukit Merah atau Tiara Beach PD

apartmen utk percutian keluarga di Bukit Merah atau Tiara Beach PD
ctc: 019 6000 654 (Yusra)
Kadar mampu sewa untuk kita sama kita


Hubungi: 017 236 9686 atau 019 6000 654 (Puan Yusra: owner)