Tok Demang Waadat

Tok Demang Waadat
Menyingkap yang tersirat di sebalik yang tersurat

Kitab Ramuan & Petua Perubatan Herba

Thursday, January 12, 2012

Gomo cerita 3 orang tua nyanyuk

Tiga org tua yg dah lama bersahabat sedang minum kopi sambil makan karipap di lobi hotel sebuah hotel di Bangkok.

Dalam asyik bersembang itu seorang pemuda terdengar perbualan mereka yang agak mencuit hati. 

Anwar Ibrahim : Aku dah tua ni makin banyak benda aku tak ingat. Ada sekali tu aku balun china doll, jam pun aku terlupa aku pakai ke tak? Terus hilang macam tu je, padahal jam omega tu...mahal siot! 

Mereka tergelak bersama-sama.."Sah nyanyuk" 

Karpal Singh : Aku lagi la teruk. Dah tua tua ni, kadang kadang aku bela orang kat mahkamah, aku boleh lupa yang client aku tu kena tuduhan Liwat ke suka sama suka? Ishhk nyanyuk dah aku ni.. 

Nik Aziz : Teruk betul korang berdua ni... Nyanyuk! Cuba Tengok aku dah tua kerepot ni pun steady je! Hahahahahaha! (Sambil mengetuk2 meja)tup tup tup.. 

Tiba tiba Nik Aziz terdiam, "eh? Siapa yg ketuk-ketuk tu?" Kata Nik Aziz. 

Anwar Ibrahim dan Karpal Singh : " ler.... Orang tua ni lagi teruk Nyanyuk rupanya"

Nik Aziz yang agak malu itu kemudiannya senyum buat buat buat muka tak bersalah. 

Itulah yang diceritakan oleh pemuda yang menyaksikan aksi lucu ketiga tiga warga emas itu. Ha Ha Ha....... Psssttt.... Logik akal lah kan..

Depa tu memang dah nyayuk pun kwang kwang kwang....

Sumber:
Papagomo

posted from Bloggeroid

No comments:

Ramuan & Petua untuk anda

Blog Mesti Jengah

Apa kata anda?

apartmen utk percutian keluarga di Bukit Merah atau Tiara Beach PD

apartmen utk percutian keluarga di Bukit Merah atau Tiara Beach PD
ctc: 019 6000 654 (Yusra)
Kadar mampu sewa untuk kita sama kita


Hubungi: 017 236 9686 atau 019 6000 654 (Puan Yusra: owner)