Tok Demang Waadat

Tok Demang Waadat
Menyingkap yang tersirat di sebalik yang tersurat

Kitab Ramuan & Petua Perubatan Herba

Friday, January 13, 2012

Toleransi beragama

Belum cukup toleransikah Malaysia?




Tapi, perlukah anak anak kita dihantar ke sekolah begini? Saban hari mengadap berhala!

posted from Bloggeroid

2 comments:

Anonymous said...

diorg ada pilihan sekolah lain. keluarkan lah anak diorg ke sekolah lain. abih cerita....sentiasa ada alternatif.xkan kat tempat tu tak ada sekolah sk, sjk..apa ko tak fikir ka...aku tak sebelah mana2 pihak.jgn fikir macam2. ko tak fikir ka, apa ko cakap ni betul2 mencarik pasal!!atau sekadar nak kasi gempak blog ko biar ramai lagi baca..

Cheguman said...

Rilex la bro. Tak kan nak tiru perangai Pas kot? Tak leh kena tegor? Aku tegur parent yg suka hantar anak ke sekolah mubaligh kristen.

Ramuan & Petua untuk anda

Blog Mesti Jengah

Apa kata anda?

apartmen utk percutian keluarga di Bukit Merah atau Tiara Beach PD

apartmen utk percutian keluarga di Bukit Merah atau Tiara Beach PD
ctc: 019 6000 654 (Yusra)
Kadar mampu sewa untuk kita sama kita


Hubungi: 017 236 9686 atau 019 6000 654 (Puan Yusra: owner)