Tok Demang Waadat

Tok Demang Waadat
Menyingkap yang tersirat di sebalik yang tersurat

Kitab Ramuan & Petua Perubatan Herba

Tuesday, February 8, 2011

10 Sebab PAS Tidak Layak Ganti UMNO


Walaupun blogger Warisan Pahang menyenaraikan 10 sebab PAS perlu ditolak, namun bagi Demang cukuplah satu aalasan sahaja. Bahkan 9 alasan lain itu hanya berupa contoh dan huraian sahaja. Kalau dalam SPM, dikira satu isi sahaja.

Apapun, tahniah kepada blogger tersebut kerana berjaya mengajak orang Pahang berfikir sejenak sebelum menerima dakyah PAS.

1 comment:

Anonymous said...

PAS ni mmg celaka..org kelatan balik kg g keje ljuar kelantan jem setengah mati.anak bini terkencing terberak susah..apa yg dia buat dia dok dewakan org hindu dgn cina yang baru undi mereka 2 tahun nie..melayu yg dh undi lama dia dok kafir dan bala kan..PAs presiden nya sama la mcm yaser rafat atau hosni mubarak..kumpul duit berlagak ali..rasuah halal..arak halal....nak buat mcm mana dah ter makan duit cina...ugama apa ada hal..leh taubat..ulamak islam nik aziz kutuk sesama islam tapi sami hindu dgn buddha tak pernah lak mcm tu..elok nik aziz tukar ugama jer

Ramuan & Petua untuk anda

Blog Mesti Jengah

Apa kata anda?

apartmen utk percutian keluarga di Bukit Merah atau Tiara Beach PD

apartmen utk percutian keluarga di Bukit Merah atau Tiara Beach PD
ctc: 019 6000 654 (Yusra)
Kadar mampu sewa untuk kita sama kita


Hubungi: 017 236 9686 atau 019 6000 654 (Puan Yusra: owner)