Tok Demang Waadat

Tok Demang Waadat
Menyingkap yang tersirat di sebalik yang tersurat

Eksklusif untuk anda

Saturday, July 24, 2010

Ezam cabar Anwar Ibrahim nafikan pendedahannya kes liwat


Sudah beberapa kali Demang bertemu Ezam dan beberapa kali juga mendengar Ezam berceramah namun tidak sama dengan kali ini. Sebelum ini Ezam begitu berlapik dan berkias. Beliau seboleh mungkin mengelak untuk berterus terang.

Namun akhirnya kali ini Ezam membuat pendedahan secara jelas dan terang. Malah beliau mencabar Anwar Ibrahim, Wan Azizah, PKR atau sesiapa sahaja untuk menafikan atau memfailkan saman jika beliau berdusta.

Mungkin akan ada pembangkang yang cuba bertahan buat kali terakhir dengan mengatakan pendedahan ini dibuat kerana jawatan senator yang diperolehi daripada kerajaan. Namun itu bukan persoalannya. Jika sekalipun Ezam mendapat segunung emas daripada Najib bagi membuat pendedahan ini, maka ia tidak dapat menolak kenyataan bahawa pendedahan tersebut adalah benar!

Jika tidak, Anwar boleh saman! Sila lihat PENDEDAHAN EZAM

3 comments:

udanggalah said...

AKHIRNYA kebenaran akan terserlah,
cuma mereka yang telah ditulikan
oleh mereka yang berkepentingan tidak akan menerimanya.Kalau tidak bagaimana begitu ramai pemimpin PKR
BERPALING TADAH..

Indera_kasih said...

Puak-puak mereka begitu lantang membela peliwat biarpun si mangsa sanggup mengaibkan diri serta bersumpah dengan nama Allah. Di akhirat nanti beranikah mereka menjadi pembela kepada peliwat di depan Allah..?

LAST MINIT said...

PERSOALAN NYA KENAPA ANUAR MENIKUS DENGAN EZAM APABILA EZAM BALUN ANUAR DALAM SIRI SIRI CERAMAH EZAM.RAKYAT MAHU TAHU JUGA KENAPA ANUAR TIDAK MENJAWAB SEGALA TOMAHAN YG DI BUAT ADAKAH ANUAR TAKUT KALAU MENJAWAB LEBEH BANYAK PERKARA AKAN DI PECAHKAN EZAM KALAU DIAM JAWAB NYA 'YA'ANUAR MEMANG BUAT KERJA TERKUTUK ITU SEBAB ITU ANUAR TIDAK BERANI DENGAN SEMUA BEKAS BEKAS ORG KUAT PKR DAN ANUAR JUGA MEMBERI ARAHAN SEMUA PORTAL PORTAL DAN BLOG JANGAN MENYERANG BALIK TERUTAMA EZAM DAN BEKAS BEKAS PKR KERANA MEREKA INI LEBEH ARIF TENTANG ANUAR.

linkwith

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ramuan & Petua untuk anda

Blog Mesti Jengah

apartmen utk percutian keluarga di Bukit Merah atau Tiara Beach PD

apartmen utk percutian keluarga di Bukit Merah atau Tiara Beach PD
ctc: 019 6000 654 (Yusra)
Kadar mampu sewa untuk kita sama kita


Hubungi: 017 236 9686 atau 019 6000 654 (Puan Yusra: owner)