Tok Demang Waadat

Tok Demang Waadat
Menyingkap yang tersirat di sebalik yang tersurat

Eksklusif untuk anda

Tuesday, April 24, 2012

Nalla serah video seks Anwar Shamsidar pada peguam



Jika Anwar katakan bahawa gerakan untuk menyingkirkan beliau daripada barisan kepimpinan perdana sekaligus menghalangnya dari menjadi PM adalah dirancang pihak-pihak tertentu maka Demang bersetuju.

Sememangnya sejak 1999; laporan, dakwaan, dan pendedahan pelbagai isu yang membabitkan Anwar secara langsung dibuat seolah dirancang.

Namun untuk mengatakan bahawa ia satu konspirasi agak sukar diterima kerana pertuduhan dan sebagainya itu dibuat oleh pihak berlainan dan dari pelbagai arah.

Sebagai contoh, selain individu yang aktif dalam UMNO; PAS dan DAP juga pernah melemparkan tuduhan yang sama terhadap Anwar.

Selain itu tuduhan juga dibuat oleh orang yang pernah rapat dengan Anwar atau keluarganya termasuk pemandu dan pembantu peribadi Anwar dan Wan Azizah.

Agak sukar untuk memahami motif individu yang melaporkan salah laku seks Anwar. Jika wang yang diminta, maka lebih baik mereka berterus terang dengan Anwar dan mereka akan memperolehinya sebagaimana Azmin Ali yang kekayaannya begitu menakjubkan berbanding pendapatan sah beliau.

Terbaru, Nalla Karupan adalah seorang yang sudah kaya namun kenapa bekas sahabat karib Anwar itu berpaling tadah? Bukankah lebih baik terus menjadi kroni Anwar yang sudah hampir benar menjadi Perdana Menteri suatu ketika dulu?

Semalam heboh apabila Nalla secara terbuka menyerahkan satu bungkusan yang didakwa video seks oral antara Anwar dengan Shamsidar (isteri Azmin) kepada peguamnya untuk disimpan dan dijadikan bahan bukti berikutan saman Anwar terhadapnya.

Demang tidak tahu bagaimana aksi tersebut dirakam dan bagaimana Nalla boleh terlibat.

Apapun, rakyat sekali lagi menanti respon daripada Anwar dan pihak yang terbabit.

Oh ya. Bagaimana dengan sidang khas antara Wan Azizah dan Shamsidar Taharin yang dihebohkan beberapa minggu lalu oleh PKR? Sudahkah dibuat?

No comments:

linkwith

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ramuan & Petua untuk anda

Blog Mesti Jengah

apartmen utk percutian keluarga di Bukit Merah atau Tiara Beach PD

apartmen utk percutian keluarga di Bukit Merah atau Tiara Beach PD
ctc: 019 6000 654 (Yusra)
Kadar mampu sewa untuk kita sama kita


Hubungi: 017 236 9686 atau 019 6000 654 (Puan Yusra: owner)