Tok Demang Waadat

Tok Demang Waadat
Menyingkap yang tersirat di sebalik yang tersurat

Kitab Ramuan & Petua Perubatan Herba

Monday, September 7, 2009

1 Malaysia



Berikut adalah email yang Demang terima daripada seorang sahabat. Demang difahamkan blogger Parpukari telah memuatkan dalam entrinya. Demang siarkan di sini bukan untuk provokasi perkauman sebaliknya sebagai bahan untuk kita berfikir bagaimana untuk menyatupadukan seluruh rakyat tanpa mengira kaum di negara kita ini bagi menghadapi sang pengkhianat negara seperti ini.

Salam Satu Malaysia.

“aston Said:
show details 17:33 (4 hours ago)
aston has left a new comment on your post "BUKAN MELAYU SEMAKIN BERANI: Membuat Pelbagai Pert...":

Ask all malay pig go back to Indonesia!

The malay pig make Malaysia become rubbish country. Without malay pig in Malaysia - Malaysia country will become same as

Singapore or Taiwan.

Where malay pig came from? Indonesia? Arab? Africa? What happened to our Orang Asli? They are the original settlers here,

they should be the true real bumiputras. Not the babiputras we have here.

What is wrong with the babiputras? Highest crime rates, highest divorce rates, highest number of criminals, highest number of drug users, highest number of rapists.

A genetically flawed race (babiputras) cannot be fixed by politically.

What have we got now?

Brain drain, economic disparity getting wider, poor education system, racial segregation, widespread corruption, inefficiency and uncompetitive on the government departments and others.

Sad. Sad. Sad. The question asked by many of my fellow Chinese is this - Why can't you just tell the malay pig to adopt Chinese culture which is superior?

It makes no difference whether I am a Chinese, Indian or for that matter, anyone else, even a Mat Salleh. I am speaking as a human being to a malay pig like you.

If you malay pig don't like the non-malays here, then go back to Sumatra, Jawa, or wherever your ancestors came from, and give this land back to its rightful master, the Orang Asli.

If Malaysia is to divide into two countries with malay pig taking the east, and the west to the Chinese and the Indians - watch

that the malay pig starting to migrate to the west illegally for a better future.

It is no wonder Singapore is a country which is 50 years ahead of Malaysia .

You know something - once outside the perimeters of Malaysia , these malay pig are so small in value even a dog has more value than them!

Everything in Malaysia is a joke when it comes to the malay pig. They are laughed at by everyone in this world for being incompetent, lazy, useless morons.

From research, this peninsular was part of the Siamese empire way before these malay pig from Indonesia invaded it.

Still so thick skin, don't want to go back to Indonesia.”

................................

Komen Demang: Apa ini?
Jawab Demang sendiri: Inilah cabaran 1 Malaysia.
Pendirian Demang: Demang sambut ini sebagai cabaran dalam perjuangan. Bagi Demang, ibarat menarik rambut dari dalam tepung. Rambut jangan putus, tepung jangan berselerak.

3 comments:

rizuan mh said...

baca emel tu, saya dpt rasakan betapa ceteknya pemikiran org yg buat komen camtu..

pd saya, ia sesuatu yg biasa jika Melayu ramai yg jd perogol, penagih, pencuri, dan sebagainya di Malaysia..

ini negara Malaysia, yg mana majoritinya Melayu..ini Tanah Melayu asalnya. ketika kaum pendatang lain datang ke sini, Melayu sudah lama hidup aman makmur di tanah subur ini.

soal org asli itu x perlu timbul kalau si pengomen tu faham atau ada daya intelek..jgn tak tahu, org asli itu pun melayu juga..melayu proto, negrito dan sebagainya, semuanya Melayu pd istilah dan pada sahsiahnya.

indonesia pun rumpun Melayu..di mana-mana ada Melayu kerana Melayu itu bangsa yang mengembara.serata dunia ada Melayu.

nak jadikan Malaysia spt Singapura dan Taiwan? saya rasa org tu bodoh betul..bangsa Cina yg ada di dua negara tu sebetulnya pendatang. datang melukut ke negara orang dan melakukan pelbagai tipu helah sehingga hidup dgn berjaya, kununnyalah.

di singapura dan taiwan tak adakah perogol, pencuri, perompak? di negara-negara ini tak ada berlakukah kes penceraian? Melayukah atau cinakah yang melakukannya di negara-negara tu? bodoh betul..ingatkan cerdik rupanya akal cetek.

baru-baru ini di blog saya, ada seorang Cina (saya rasalah) yg tinggalkan komen berapi-api..lebih kurang je ayatnye.dipertikaikan hal-hal dasar..soal warna kulit pun nak jd isu..memang merekalah yg totok perkauman.

bodoh betul.ingatkan cerdik rupanya akal pendek.

Che Leh Jangok said...

Tahniah Demang kerana tak beremosi berhadapan dengan emosi.
Pesan pesaka hamba ialah:
Orang yang sebenarnya bijak tetap bijak menguruskan emosinya.

Zulkarnain said...

salam,

hinaan macam tu sebenarnya dah lama dah ada. cuma dulu ditulis/cakap dalam bahasa ibunda masing2. susah nak paham. kita ni kalau cakap bahasa melayu, semua paham. cuma sekarang ni diorang nak semakin berani provoke terang2an sebab melayu pun tak bersatu. diorang test market la. kalau kene hina camtu takda gak melayu yang bidas, lagi berani la diorang.

Ramuan & Petua untuk anda

Blog Mesti Jengah

Apa kata anda?

apartmen utk percutian keluarga di Bukit Merah atau Tiara Beach PD

apartmen utk percutian keluarga di Bukit Merah atau Tiara Beach PD
ctc: 019 6000 654 (Yusra)
Kadar mampu sewa untuk kita sama kita


Hubungi: 017 236 9686 atau 019 6000 654 (Puan Yusra: owner)