Tok Demang Waadat

Tok Demang Waadat
Menyingkap yang tersirat di sebalik yang tersurat

Kitab Ramuan & Petua Perubatan Herba

Thursday, February 18, 2010

Datuk Kalakau yang kelakau


"Bekas Timbalan Menteri, Datuk Kalakau Untol daripada UPKO umum keluar BN, letak semua jawatan dalam syarikat kerajaan dan sokong dasar PKR."

Demikian SMS yang baru Demang terima.

Ok, Datuk Kalakau. Sebenarnya pemergian Datuk bukanlah terkesan sangat pada politik negara. Cuma Demang nak ingatkan, jangan lupa lepaskan jawatan selaku wakil rakyat sekali.

Seperkara lagi, gelaran 'Datuk' tu kalau diperolehi hasil sumbangan bersama UPKO pun perlu dipulangkan semula. Cubalah dapatkan semula semua keistimewaan dan gelaran melalui PKR.

Demang tunggu Nik Aziz dan para pembangkang berteriak menyuruh Datuk Kelakau letak jawatan. Jika tidak, kita ramai-ramai gelar dia sebagai pengkhianat dan panggil tok guru munafik (hipokrit).

Nota:
Demang betul-betul rasa kelakau sebab ketika ramai pemimpin PR sedang berkira-kira untuk keluar daripada pembangkang, ada pulak yang ketinggalan keretapi bertindak sebaliknya. Ada tokoh jadi raja lawak dia ni.

foto:
Batman Son Joker jpg
starstore.com

7 comments:

Anonymous said...

EH..SETAHU SAYA, DIA XDE KERUSI.

rASANYA LA...

~

Cheguman... said...

takde kerusi? Hmm.. ngabehkan boreh je la kalu catu...

Anonymous said...

Bila dah anggap diri tu SUCI ,tu yang melompat masuk tu bermaruah, kalau melompat keluar tak de etika le,pengkianat le...dll

Kalau dia memaki hamun org "cara islam"baik memang di benarkan.

Org pas/pr memang macam tu..BINGAI tahap tegar.

by aramak

Anonymous said...

dia mana ada kerusi..dia ada meja je..camne la dia nih..orang pakat2 keluar dia nak masuk plak

LimPas ... said...

Kelakau lah..
apa pun kita sama-samalah tunggu komen NIK AZIZ dan lain2 pemimpin PAKATAN..hehehe..

Anonymous said...

Pohon dicopy sedikit ayat saudara yang menarik ini didalam blog saya

http://umnoputramahkota.blogspot.com/

Anonymous said...

UPKO bukan UMNO????

Ramuan & Petua untuk anda

Blog Mesti Jengah

Apa kata anda?

apartmen utk percutian keluarga di Bukit Merah atau Tiara Beach PD

apartmen utk percutian keluarga di Bukit Merah atau Tiara Beach PD
ctc: 019 6000 654 (Yusra)
Kadar mampu sewa untuk kita sama kita


Hubungi: 017 236 9686 atau 019 6000 654 (Puan Yusra: owner)