Tok Demang Waadat

Tok Demang Waadat
Menyingkap yang tersirat di sebalik yang tersurat

Eksklusif untuk anda

Saturday, August 13, 2011

Pengakuan Ezam

Kata Ezam bekas orang kuat Anwar;

“Allah Subhanawa Taala takdirkan saya dengar sendiri daripada mulut Saiful dan saya pun ambil kesempatan itu,saya suruh dia cerita semua yang dia buat,KY Jelly,apa lah,semua dia cerita.Dan termasuk saya tanya dengan dia (tentang) seorang budak ni.Seorang budak ni yang saya ‘tangkap’ hasil maklumat dengan Wan Azizah yang saya tinggalkan Anwar dua tahun dulu. Dua tahun sebelum itu lah,tahun 2008.tahun 2006.Saya tanya budak tu (Saiful),kau kenal nama budak ni ??? Dia kata, apa tak kenalnya bang, dia (yang mula-mula) bawa saya dulu (ke kondominium Desa Damansara).Saya kena ‘bedal’ dengan Anwar Ibrahim, dia (yang) jaga pintu.Bagi saya, jawapan itu (sudah) cukup bagi saya untuk menyakinkan saya bahawa apa yang saya buat itu, meninggalkan Anwar satu keputusan yang betul datang daripada Allah SWT”, katanya.

Ada orang kata dia tak percaya sangat pada Ezam. Demang pun tak berapa nak percaya pada cakap seseorang.

Bagaimana dengan sumpah Saiful? Susah juga kalau tak nak percaya.

Mungkin payah kita nak percaya pada Azizan (bukan Azizah) dalam kes 1999 dulu. Namun nak menolak dakwaan Zulkifli Nordin pun sukar jugak. Apatah lagi Ahli Parlimen yang pernah jadi peguambela Anwar itu mencabar Anwar memanggil beliau sebagai saksi di mahkamah. Sampai sekarang Anwar diam menikus!


No comments:

linkwith

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ramuan & Petua untuk anda

Blog Mesti Jengah

apartmen utk percutian keluarga di Bukit Merah atau Tiara Beach PD

apartmen utk percutian keluarga di Bukit Merah atau Tiara Beach PD
ctc: 019 6000 654 (Yusra)
Kadar mampu sewa untuk kita sama kita


Hubungi: 017 236 9686 atau 019 6000 654 (Puan Yusra: owner)