Tok Demang Waadat

Tok Demang Waadat
Menyingkap yang tersirat di sebalik yang tersurat

Eksklusif untuk anda

Monday, March 21, 2011

isu video seks terbaru Anwar

Belum pun selesai kes perbicaraan liwat bersama pembantunya, tersebar pula isu terbaru Anwar Ibrahim dengan wanita cina.

Demang bukan nak sahkan atau nafikan skandal tersebut sebab Demang sendiri belum melihatnya.

Justeru Demang tidak mahu memasukan video tersebut ke blog ini atau membuat link berkenaan sebab Demang tidak mahu menuduh tanpa usul periksa.

Namun Demang rasa terpanggil untuk mengingatkan bahawa kita tidak kekurangan pemimpin yang berwibawa sehingga terpaksa mengambil pemimpin yang bermasalah.

Demang tidak nafikan pemimpin lain pun biasa dituduh, ditohmah, dan difitnah namun semuanya berjaya mengemukakan bukti, fakta, dan saksi yang menyakinkan.

Contohnya, Najib dan Mahyudin Yassin sanggup menyerahkan DNAnya untuk dianalisis. Malah Najib berani bersumpah sehingga TIGA kali apabila dituduh terlibat membunuh wanita Mongolia.

Malangnya Anwar Ibrahim menggunakan pelbagai helah dan muslihat ketika diminta bersumpah dan apabila DNAnya diminta bagi membuktikan dirinya tidak bersalah.

Bagi yang kurang jelas dengan kes liwat beliau, pakar perubatan telah menemui air mani di dalam dubur Saiful. Oleh itu pihak pendakwa perlu mengambil sampel DNA Anwar Ibrahim bagi menentukan adakah ianya milik Anwar Ibrahim atau orang lain.

Sesiapapun tahu bahawa inilah peluang terbaik untuk Anwar membersihkan namanya.

Tapi, kenapa Anwar enggan memberikan sampel DNAnya?

Jika Anwar tidak percaya dengan sistem pengadilan Malaysia, Anwar boleh keluar dari negara ini.

5 comments:

Anonymous said...

We have to be careful. This may be anwar's own way of diverting attention and trying to change the bad image that he's suffering from the liwat case. It may well be fake and when it turns out to be fake he will of course put the blame on others..creating the illusion that he is again a victim.

Anonymous said...

kamik bukan mau perut nya kamik hanya mauk DNA nya kah kah kah

Anonymous said...

kalo dh namanyer politik kotor biasaak ler beb...lgpon kalo anwar bg DNA pon kalo dh org asik nmpk buruk gak pon xgune...lgpon kalo dia bg gak, org2 nih leh manipulate mcm2 lg dgn menggunekn DNA anwar tuh..udahlah hanya Allah yg Maha Mengetahui yg benar dan tidak benar...

Anonymous said...

anwar mmg bodoh dan pengecut..
kalo dia pandai dan berani.. buat la pengakuan bersumpah bahawa bukan dia dalam video tu.. ADA BERANIH?? PEGI LA MAMPOSSSSS...

Anonymous said...

aku nak tnye ko la,,,lau anuar bersumpah ap jd??? boleh selesai ke isu ni,,,lg huru hara ade la,,,pkir la,,,jgn thu ckap je xguna otak,,,bodoh!!!

linkwith

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ramuan & Petua untuk anda

Blog Mesti Jengah

apartmen utk percutian keluarga di Bukit Merah atau Tiara Beach PD

apartmen utk percutian keluarga di Bukit Merah atau Tiara Beach PD
ctc: 019 6000 654 (Yusra)
Kadar mampu sewa untuk kita sama kita


Hubungi: 017 236 9686 atau 019 6000 654 (Puan Yusra: owner)