Tok Demang Waadat

Tok Demang Waadat
Menyingkap yang tersirat di sebalik yang tersurat

Eksklusif untuk anda

Friday, March 25, 2011

jika ulama tonton video seks Anwar


Apabila 3 dato' tampil dalam siaran berita perdana di TV semalam mendakwa memiliki video seks siaran tertunda Anwar Ibrahim, ramai yang ternganga.

Yang tertutup ialah mulut penyokong PKR.

Namun itu hanya sebentar. Demang lihat di beberapa blog sahabat, para pencinta Anwar Ibrahim mula berkeriau semula walaupun tidak begitu jelas buah butir tulisan mereka.

Sebagai peminat Anwar Ibrahim, mereka berusaha untuk mencari jalan bagi mempertahankan lelaki pujaan mereka itu.

Akhirnya timbul idea untuk menghebohkan bahawa tindakan 'Dato Trio' itu menyimpan dan menonton video seks tersebut adalah satu perbuatan haram.

Para peminat Anwar Ibrahim tersebut mula seronok dengan idea baru itu dan mengulang-ulang di dalam ruang komen blog yang mereka layari.

Demang nak tanya, jika menonton video seks pemimpin PKR itu suatu dosa, bagaimana dengan pegawai pencegah maksiat yang mengintai pasangan zina sebelum menangkap mereka?

Berdosa jugakah para peguam dan hakim yang akan diminta menilai kesahihan pelaku seks dalam video tersebut?

Rupa-rupanya penyokong pembangkang memang cetek pemikiran dan memiliki akal yang singkat.

Tapi, ya lah... kalau mereka cerdik, tak-lah mereka sokong pembangkang.

2 comments:

Anonymous said...

Tak pa....biarlah dorang konar sana konar sini selagi boleh...dah tersadung kaki, terbelit lidah nanti, terjelirlah lidah dorang SBB..........MEREKA MERANCANG, ALLAH LAH YG MAHA PERANCANG....BERKAT DOA SAIFUL TU.............

Anonymous said...

bukannya haram tetapi salah di sisi undang-undang kerana menyimpan dan menyebarkan kepada orang ramai. bagi mereka yang menjalankan penguatkuasaan mereka
dibenarkan sebab itu dah kerja mereka. dato T pun dah tahu perkara itu sebab mereka serahkan kepada Polis. Mereka tidak salah kerana tape itu bukan milik mereka dan tidak merakam aksi sex yang dilakukan oleh orang yang dikatakan anuar. Biar polis siasat kes ini samada ia benar terjadi atau dirancang oleh anuar sendiri. kerana sengaja meninggalkan jam omega kemudian menyuruh dato T mengambil supaya menemui tape itu. kenapa tak suruh orang lain apakah dato T ini orang suruhan anuar. kelihatan seperti satu konspirasi dengan meperalatkan dato T sekiranya pelakun dalam video itu bukan anuar.

linkwith

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ramuan & Petua untuk anda

Blog Mesti Jengah

apartmen utk percutian keluarga di Bukit Merah atau Tiara Beach PD

apartmen utk percutian keluarga di Bukit Merah atau Tiara Beach PD
ctc: 019 6000 654 (Yusra)
Kadar mampu sewa untuk kita sama kita


Hubungi: 017 236 9686 atau 019 6000 654 (Puan Yusra: owner)