Tok Demang Waadat

Tok Demang Waadat
Menyingkap yang tersirat di sebalik yang tersurat

Eksklusif untuk anda

Wednesday, January 27, 2010

blogger Aduka ke Johor


Harakah Daily melaporkan tentang blogger yang menderhaka, Aduka Taruna telah dibawa polis ke Johor.

Demang tidak peduli ke mana ia dibawa hatta ke Afrika pun tak apa.

Nampaknya jika sesuatu kesalahan dilakukan oleh puak atau rakan sendiri maka seboleh mungkin tindakan tersebut akan dipertahankan. Buktinya, Harakah Daily yang merupakan akhbar rasmi PAS langsung tidak memaparkan cemuhan terhadap blogger tersebut malah mendoakan penulis picisan tersebut selamat.

Padahal, ini bukan kesalahan besar beliau yang pertama. Sebelum ini blogger tersebut pernah menghina keluarga Rasulullah SAW dan sahabat Baginda. Blogger berkenaan juga pernah mengutuk ulama' dan para imam mazhab utama dalam Islam. Malah blogger itu juga mencabar bahawa dia tidak takut dianggap kafir kerana pendidirannya yang menentang pendapat ulama'.

Harakah Daily menguatkan dakwaan Demang bahawa Aduka Taruna mendapat pembelaan rakan-rakan PASnya dengan kenyataan bahawa blognya kini diambil alih rakan yang lain.

Nampaknya Aduka tidak bersendirian. Beliau tidak bersendirian dalam pendiriannya.

2 comments:

Anonymous said...

SLM SIFU..MMG BTUL LA TU ADA PUAK2 JUMUD DLM PAS SOKONG SI MALAUN TU. KLU X SAMPAIKAN SERAKAHDAILY BUAT ULASAN PUN MCM TAK IKHLAS JEK

Anonymous said...

Salam Bro,

Kita perlu melihat siasatan ni dari prespektif yang lebih luas. Kadang2 di dalam siasatan pesalah akan mengaku serta akan mendedahkan fakta2 serta organisasi serta modus operandi kumpulan terbabit. Informasi sebegini amat berguna serta boleh di jadikan senjata untuk membendung serta mengawal kegiatan sesebuah kumpulan yang boleh mengancam undang2 negara. Boleh jadi ketika ini si AT sedang dan telah mendedahkan segala2nya kepada pihak berkuasa kerana sudah sedar bahawa perjuangannya sia2 serta apabila tersepit tiada yang akan membela. Kebiasaan nya pesalah yang bekerjasama akan di berikan "witness protection". Jadi kita tunggu dan lihat apa yang akan terjadi seterusnya kerana aku yakin pihak berkuasa kita lebih bijak daripada yang dihebah2kan oelh puak PR.

linkwith

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ramuan & Petua untuk anda

Blog Mesti Jengah

apartmen utk percutian keluarga di Bukit Merah atau Tiara Beach PD

apartmen utk percutian keluarga di Bukit Merah atau Tiara Beach PD
ctc: 019 6000 654 (Yusra)
Kadar mampu sewa untuk kita sama kita


Hubungi: 017 236 9686 atau 019 6000 654 (Puan Yusra: owner)