Tok Demang Waadat

Tok Demang Waadat
Menyingkap yang tersirat di sebalik yang tersurat

Eksklusif untuk anda

Saturday, January 30, 2010

siri perpecahan PAS: Khalid Samad tetap salahkan Hassan Ali


Nampaknya Khalid Samad tetap menganggap Hassan Ali yang lebih bersalah dan menjadi punca kemelut dalam PAS.

Lihat kenyataan beliau yang Demang kutip daripada sumber PAS sendiri.

"Oh ok, No problem, saya boleh appeal (merayu) selepas saya balik.

"Yang penting dua dua didapati bersalah dan saya harap Datuk PJ (Hassan Ali) tidak akan lagi menimbulkan masalah dengan PR (Pakatan Rakyat) Selangor," katanya melalui khidmat pesanan ringkas SMS.


Berlainan pula dengan Hassan Ali:
"Saya terima dengan hati yang terbuka dan anggap apa yang berlaku ini sebagai proses pendidikan bagi diri saya," katanya.
Khalid Samad ini memang lain macam sedikit. Eloklah Hassan Ali yang bukan ahli politik ’original’ tu berhati-hati.

Nampaknya Khalid Samad memang pembangkang tulen alias tegar. Walaumacamana sekalipun dia tetap berusaha menyalahkan orang lain atau sekurang-kurangnya berpuas hati apabila lawannya juga didapati bersalah.


foto hiasan:
broken glass 16...86 jpg
alcoholicstruth.blogg.se

No comments:

linkwith

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ramuan & Petua untuk anda

Blog Mesti Jengah

apartmen utk percutian keluarga di Bukit Merah atau Tiara Beach PD

apartmen utk percutian keluarga di Bukit Merah atau Tiara Beach PD
ctc: 019 6000 654 (Yusra)
Kadar mampu sewa untuk kita sama kita


Hubungi: 017 236 9686 atau 019 6000 654 (Puan Yusra: owner)